سلو M6 دستگاه ماساژ چربی‌هاست که "چربی‌های ذخیره شده را از بین می‌برد" و سلولیت و شل شدن پوست را رفع می‌کند.

سلو M6 چیست؟

این دستگاه لاغری تنها یک کاربرد ندارد: برند LPG که با نام تجاری سلو M6 به بازار عرضه می‌شود، علاوه بر مبارزه با چربی‌هایی که در مقابل رژیم‌های غذایی و ورزش مقاوم شده اند، خصوصیت ضد سلولیت و ضد شل شدن پوست را هم دارد. طبق اعلام تولید کننده، آخرین نسل این محصول یعنی سلوM6 کامل یا سلوM6 آندمولاب، از نمونۀ قبلی همین برند مفیدتر است.

در جریان یک جلسه چه اتفاقی می‌افتد؟
مراجعه کننده که از این پس او را مشتری می‌نامیم، در ابتدای جلسۀ درمان باید یک روپوش نازک بپوشد. سپس فیزیوتراپ یا تکنسین، سر دستگاه را در نواحی مورد درمان جابه‌جا می‌کند.
سر دستگاه مجهز به غلطک‌های موتوری مستقلی است که توسط شرکت تولید کننده ارتقا داده شده است. این غلطک‌ها با ظرافت بر روی پوست کار می‌کنند تا توده‌های چربی را آزاد کرده و گردش خون، لمفاتیک و پروسۀ لیپولیز را مجدداً فعال کنند. (70% چربی‌ها با این روش از بین می‌روند). از آنجا که رل در جهت‌های متفاوتی گردش دارد، ماساژ چربی‌ها باعث تولید مجدد کُلاژن و الاستین هم می‌شوند؛ و همان طور که می‌دانیم کلاژن و الاستین پوست را تقویت می‌کنند.  

استفاده از سلو M6 برای کسانی مناسب است که علی رغم ورزش، رژیم‌های غذایی و استفاده از کرم‌های مخصوص، موفق به از بین بردن برجستگی‌های پشت ران، چربی‌های انباشته شده زیر باسن وسلولیت‌ نمی‌شوند.

محل انجام خدمات: نزد فیزیوتراپ، در مطب پزشکان زیبایی و مراکز زیبایی.
هزینۀ هر جلسه: به طور متوسط 60 یورو برای یک جلسۀ 35 دقیقه‌ای، البته قیمت‌ها باتوجه به انستیتوی مورد نظر و توافق طرفین متفاوت است.
تعداد جلسات: حداقل 6 جلسۀ 35 دقیقه‌ای. 

"یک تفاوت چشمگیر"
ماریون، مادر جوان 30 ساله‌ای است که سلوM6 را به مدت سه هفته و هفته‌ای دو روز امتحان کرده است.
این زن جوان این طور توضیح می‌دهد: "پوست من بسیار صاف تر و هموارتر شده است.سلولیت‌ها هم کم شده اند. ضمناً باید به آثار جذب کنندگی آن هم اشاره کنم. واقعاً احساس سبکی می‌کنم. من نمی‌توانم بگویم که واقعاً چند سانتیمتر کم شده ام چون از قبل اندازه‌هایم را نگرفته بودم. ولی به طور واضح در لباس‌هایم احساس راحتی بیشتری نسبت به قبل دارم."

آیا سلو M6 دردناک است؟
ماریون می‌گوید: "دو جلسۀ اول چندان خوشایند نیست، حتی دردناک هم هست، اما بی شک دلیلش این است که پوست به این شرایط عادت ندارد. خصوصاً پوست در نواحی که سلولیت وجود دارد، حساس تر است. مثلاً در مورد من در نواحی کفل‌ها این حساسیت وجود داشت. ولی با شروع جلسۀ سوم، تقریباً برایم راحت شد. فیزیوتراپ مراقب است و مدام از من می‌پرسد که اگر دردی احساس می‌کنم، شدت دستگاه را کم کند، قبل از شروع هر جلسه هم از من سئوال می‌کند که آیا کبودی در بدنم داشته ام یا نه. قطعاً دانش و تجربه او دربارۀ فیزیوتراپی در این زمینه بسیار مفید است."

نظرتان چیست؟
او دربارۀ رضایتش از سلو M6 می‌گوید: "من از نتیجه راضی ام و این روش را به تمام کسانی که مشکل سلولیت دارند و می‌خواهند بر این مشکل فائق بیایند، پیشنهاد می‌کنم. من برای جلسات استفاده از سلو M6 وقت گرفته‌ام."

سلوسونیک چیست؟
این روش استفاده از اموج ماورا صوت برای لاغری است.
هدف: فرم دادن به اندام و کم کردن سلولیت.
سلوسونیک امسال هم دهمین سال تولدش را و هم افزایش تعداد کسانی که به استفاده از آن روی می‌آورند، جشن می‌گیرد. ران‌‌ها، شکم، بازو، کمر، سرزانوها و... محل‌هایی هستند که سر این دستگاه برای درمان موضعی روی آنها قرار می‌گیرد. امواج ماوراءصوت توسط نوک دستگاه، از طریق پوست فرستاده می‌شوند.
شرکت تولیدکنندۀ این دستگاه، اعلام کرده که در هر جلسه حداقل 0.5 سانتیمتر دور ران و 1 سانتیمتر شکم کوچک می‌شوند.

رژیم و پوست
در طول دورۀ درمان باید آب زیادی نوشید (1.5 لیتر در روز) و از خوردن خوراکی‌های شیرین در سه جلسۀ اول اکیداً خودداری کرد. ضمناً برای حذف چربی‌ها به بهترین نحو، نباید الکل نوشید. در هر جلسه، فیزیوتراپ یا تکنسین، جدول هفتگی را تنظیم می‌کند. با وجود مشکلات و سختی‌های این روش، پیگیری شخصی فرد تضمین کنندۀ نتیجه است.
تعداد جلسات: شرکت تولید کننده 1 جلسه 30 دقیقه ای در هفته، طی هشت هفته و با توجه به نیاز مشتریان را توصیه می‌کند.
متوسط هزینه: 79 یورو برای یک جلسۀ 30 دقیقه ای. جلسۀ اول رایگان است. (تشخیص و آشنایی با دستگاه)
محل انجام خدمات:  مراکز زیبایی.

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ- مترجم : زهرا علی دوست
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی : 
محلولی فوق العاده برای لاغری
آیا گن های لاغری واقعا موثرند؟
سریعترین روش لاغری چیست؟
شکمی صاف بدون استفاده از گن و قرص های لاغری
تمرینهایی برای لاغری + تصویر