رابطه جنسی به دلیل این تصورات اشتباه برای برخی مردان لذت بخش نیست
رابطه جنسی در یک زوج تا زمانی پایدار است که برای هردو طرف یعنی زن و مرد لذت بخش باشد. گاهی تصورات اشتباه برخی مردان باعث لذت بخش نبودن رابطه جنسی برای آنان می شود.

تصورات اشتباه آقایان که لذت رابطه جنسی را از آنها می گیرد

- زنان از موی سینه آقایان بیزارند! این یک تصور غلط است. با اینکه سلیقه هر خانمی با دیگری متفاوت است، اما بسیاری از خانم‌ها موهای مردانه سینه همسرشان را دوست دارند.

- سایز آلت مردان برای خانم‌ها مهم است! در یکی از تحقیقاتی که انجام شد، فقط یک درصد از خانم‌ها گفتند که سایز آلت همسرشان خیلی مهم است، ۲۰ درصد معتقد بودند که مهم است و مابقی گفتند که اصلا اهمیت ندارد.

- رضایت جنسی زنان به میزان توانایی همسرش در رساندن او به ارگاسم بستگی دارد! مطالعات انجام شده نشان می‌دهند که زنانی که از بهترین رابطه جنسی‌شان یاد می‌کنند، به ارگاسم اشاره‌ای ندارند و بیشتر، میزان عشق و علاقه و آرامش روانی برایشان اهمیت دارد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مراحل واکنش جنسی، در طول مدت رابطه جنسی چه اتفاقی در بدن زنان و مردان رخ می دهد؟

 

- رابطه جنسی با استفاده از کاندوم لذت کمتری دارد! در یکی از مطالعات وسیعی که انجام شد، افراد معتقد بودند که لذت رابطه جنسی با استفاده از کاندوم به همان اندازه رابطه بدون کاندوم است و حتی در میزان ارگاسم آن‌ها نیز تأثیری ندارد.

- مردانی که دچار زودانزالی هستند نمی‌توانند همسرشان را ارضا کنند! این یک تصور غلط است. امروزه روش‌های زیادی برای درمان زودانزالی وجود دارد از جمله دارو، کاندوم تأخیری، داشتن رابطه مکرر و تمرینات انقباضی مربوط به آلت است.

- من و تعداد کمی از مردان دچار مشکلات جنسی هستیم! براساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردان، ادعا کردند که دارای نوعی از مشکلات جنسی چه به طور خفیف و چه شدید هستند.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از همه چیز در مورد رابطه جنسی آگاه شوید

 

- نرسیدن به ارگاسم مشکلی است که نیاز به درمان دارد! این وضعیت زمانی به مراجعه به پزشک نیاز دارد که بیش از سه ماه و به طور مرتب اتفاق بیافتد. گاهی ممکن است بر اثر خستگی و یا مصرف زیاد کافئین مرد به ارگاسم نرسد.

- مردانی که پا به سن می‌گذارند نمی‌توانند به ارگاسم برسند! با افزایش سن، ممکن است مردان هم مانند زنان به تحریک جنسی بیشتری احتیاج داشته باشند تا به ارگاسم برسند. علت آن کاهش سطح تستوسترون، عوارض جانبی برخی داروها و مشکلات سلامتی است وگرنه هیچ محدودیت سنی برای رسیدن به ارگاسم وجود ندارد.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:salamatism.com