برای رابطه جنسی با همسرتان برنامه ریزی می کنید
واقعیت این است که بسیاری از زوجین وقت کافی برای رابطه جنسی ندارند و در یک چشم به هم زدن هفته تمام می‌شود، اما برنامه ریزی جنسی می‌تواند همه چیز را لذت‌بخش‌تر کند

زندگی جنسی خوب چه نشانه هایی دارد؟

آیا زندگی جنسی شما خوب است؟ این سوال نباید شما را به مقایسه با اطرافیان‌تان یا خواندن مطالب مختلف برای اطمینان از این موضوع بیندازد، اگر فکر می‌کنید زندگی جنسی خوبی دارید، پس دارید! به همین سادگی. به عبارت دیگر، اگر شما از زندگی و رابطه جنسی با شریک زندگی‌تان احساس رضایت می‌کنید شما برنده این بازی هستید. اما اگر به دنبال شواهد بیشتری برای اطمینان از داشتن زندگی جنسی خوب و مناسب می‌گردید، بد نیست به برخی موارد توجه کنید.

 

بهداشت را رعایت می‌کنید

اگر موهای زیربغل‌تان طوری بلند شده که با تیغ هم نمی‌توانید به این راحتی آن را تمیز کنید، تضمینی برای زندگی جنسی سالم وجود ندارد، اما اگر معمولا به موهای زائد توجه می‌کنید و مرتب آنها را از بین می‌برید، یعنی شما به این موضوع اهمیت می‌دهید. اگر این طور باشد شما زندگی جنسی فعالی دارید و می‌خواهید از سر تا پا جذاب باشید.

 

توجه می کنید

اگر زندگی جنسی خوبی دارید پس به نیازهای شریک زندگی‌تان توجه می‌کنید و او هم به نیازهای شما توجه می‌کند. شاید این به نظر واضح بیاید، اما در روابط طولانی مدت ممکن است فراموش شود درباره نیازهای طرف مقابل صحبت شود. افرادی که رابطه جنسی خوبی دارند ارتباط عاطفی قوی با یکدیگر برقرار می‌کنند. برای نگهداشتن این ارتباط عاطفی بهتر است درباره خواسته‌های شریک زندگی‌تان گاهی صحبت کنید

 

خودتان را دوست دارید

آیا وسط روز از خودتان عکس سلفی می‌گیرید و برای همسرتان می‌فرستید؟ خبر خوب اینکه افرادی که زندگی جنسی خوبی دارند، خودشان و بدن‌شان را دوست دارند. آنها از امتحان کردن چیزهای جدید هراسی ندارند و هیچ وقت به خودشان نمی‌گویند چیزهایی که تو می‌خواهی احمقانه است. در عوض آنها نیازشان را مطرح می‌کنند. اعتماد به نفس، بهترین لباسی است که می‌توانید به تن کنید. اگر در رختخواب اعتماد به نفس داشته باشید می‌توانید لذت بیشتری را تجربه کنید. 

 

برای رابطه برنامه‌ریزی می‌کنید

شاید به نظر عجیب بیاید و یک زندگی جنسی خوب بدون برنامه‌ریزی به نظر برسد، اما واقعیت این است که بسیاری از زوجین وقت کافی برای رابطه جنسی ندارند و در یک چشم به هم زدن هفته تمام می‌شود، اما برنامه ریزی جنسی می‌تواند همه چیز را لذت‌بخش‌تر کند. اگر تاکنون امتحان نکرده‌اید، حتما این کار را بکنید. 

 

یک گام به جلو می‌روید

اگر در زندگی‌ با همسرتان به این نتیجه رسیدید که شادتر هستید و سبک‌تر روی پاهای‌تان راه می‌روید و استرس کمتری دارید و چیزهای کوچک ناراحت‌تان نمی‌کند باید بدانید که زندگی جنسی خوبی دارید. 

 

چیزهای جدید را امتحان می‌کنید

این یک کار روتین نیست و گاهی باید آن را تغییر دهید. انجام همیشه یک کار می‌تواند هیجان و جذابیت آن را از بین ببرد. اگر از روال معمول خارج شده و تلاش می‌کنید در اتاق خواب‌تان چیزهای جدید را امتحان کنید، این شاهدی بر یک زندگی جنسی سالم است

 

هیچ وقت کافی نیست

اگر شما دریابید که مهم نیست چند بار با شریک زندگی‌تان رابطه جنسی داشته‌اید، بلکه مهم این است که آن را ناکافی می‌دانید، این نشانه رابطه شاد و سالم است. اگر داشتن رابطه در شب گذشته مانع از برقراری ارتباط برای امروز نمی‌شود، این یک واکنش خوب است. 


بیشتر بدانید : برای داشتن یک رابطه جنسی خوب باید این اصول اولیه مهم را بدانید



گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:niniban.com