جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه را اینجا ببینید
آشپزخانه مهم ترین قسمت خانه مخصوصا برای خانم های خانه است زیرا بیشتر وقت خود را در آن می گذارند. به همین دلیل باید در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید

جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

 دکوراسیون آشپزخانه باید به گونه ای طراحی شود که در آن احساس راحتی داشته باشید و همه چیز در دسترس تان باشد. در این مقاله به شما جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه را معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه مدرن با دو رنگ سفید و مشکی، یک ایده جذاب و زیبا

هر روز با آشپزخانه ای راحت
هر روز با آشپزخانه ای راحت,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

در این آشپزخانه زیبا همه چیز برای استفاده کاربردی از فضا ساخته شده است. طراحی این آشپزخانه سبکی ملایم و سازمان یافته دارد که میحطی دنج را برای یک خانواده شاد ایجاد کرده است.

دور هم جمع شدن در آشپزخانه
دور هم جمع شدن در آشپزخانه,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

فضایی دایره ای برای نشستن در این جا تعبیه شده است که آشپزخانه را مانند اتاق نشیمن ساخته است. این اتاق نشیمن موقتی برای یک پذیرایی دوستانه و یا کمک کردن به تکالیف بچه ها و یا فقط تماشای تلویزیون بسیار عالیست. این نیمکت جالب همان پیشخوان است که استفاده کامل از فضای آن شده است.

طراحی کار
طراحی کار,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

در یک آشپزخانه بزرگ استفاده از چوبهای با رنگهای مختلف جاذبه بصری بسیار خوبی را ایجاد می کند. در طراحی این آشپزخانه هم به زیبایی بصری فکر شده است و هم به کاربردگرایی. محل قرار گیری ماکرویو پائین پیشخوان در نظر گرفته شده است که در ابتدا تعجب آور است، اما همجواری آن با صندلیها و نوع کاربری آن دلیل قرارگیری آن می باشد.
 

فضایی متفکرانه در دکوراسیون آشپزخانه
فضایی متفکرانه در دکوراسیون آشپزخانه,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

یک سینک کوچک در پیشخوان قرار داده شده است که کارایی پیشخوان را بیشتر خواهد کرد. این کار باعث می شود که دستهای بیشتری برای تهیه شام کمک کند. با قرار دادن وسایل آشپزی در کشوی پیشخوان رفت و آمد در آشپزخانه به حداقل می رسد.
 

یک فضا برای هر وسیله
یک فضا برای هر وسیله,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

یکی از مهمترین اصول برای طراحی یک آشپزخانه استفاده از فضاهای پرت است. طراحی این آشپزخانه بسیار سازمان یافته است و درهم و بر همی را تحت کنترل دارد. در این قسمت از یک فولاد ضد زنگ برای آویزان کردن وسایل پخت استفاده شده است که اصلاً قابل قیاس با یک کشوی درهم وبرهم پر از وسایل مختلف نیست.
 

آمیختن مواد با یکدیگر
آمیختن مواد با یکدیگر,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از مواد گوناگون در دکوراسیون آشپزخانه نشانه ای از مهارت و خلاقیت طراح آن می باشد. رنگ قهوه ای تیره کنتراست بسیار عالی در مقابل در شیشه ای مات و رنگ نقره ای بسیار شیک یخچال و هود ایجاد کرده است.
 

کاستن زاویه ها در دکوراسیون آشپزخانه
کاستن زاویه ها در دکوراسیون آشپزخانه,جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه همیشه فضایی است که دارای لبه های تیز و خشن است کابینتها و سایر وسایل، زاویه دار و دارای چهره ای خشن می باشند. اما در این آشپزخانه، این نوع کاشیکاری با رنگهای دلنشین خود باعث شده است که ملایمت و نرمی خاصی از لحاط بصری ایجاد شود.
 
 

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه سفید با 9 ایده رنگی!!

بیشتر بدانید : دکوراسیون این آشپزخانه ها دل شما را می برد!!

بیشتر بدانید : 5 مدل دکوراسیون آشپزخانه برتر برای بهار

بیشتر بدانید : جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه با رنگ هایی خاص و متفاوت!!

 

تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ