دکوراسیون داخلی خانه تان را با اسکلت و عنکبوت بچینید!!
دکوراسیون داخلی خانه تان را این بار خاص و متفاوت بچینید. برای این کار بهتر است از اسکلت و عنکبوت های ترسناک کمک بگیرید. با این دکوراسیون ترسناک از میهمانان تان استقبال کنید.

دکوراسیون داخلی خانه تان را با اسکلت و عنکبوت ها ترسناک کنید

 

دیوار اتاق تان را ترسناک کنید

دیوار اتاق تان را ترسناک کنید

عکس های خانوادگی تان را پرینت گرفته و به جای سر اعضای خانواده تان عکس های کوچکی از کدو تنبل بگذارید. این عکس ها را با قاب مشکی قاب کرده و به دیوار اتاق تان بچسبانید. یک میز کهنه کاری شده به رنگ مشکی زیر قاب عکس ها قرار دهید و روی آن را تزیین کنید. یک شیشه کوچک روی میز بگذارید و روی شیشه را با عنکبوت های سیاه تزیین کنید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون تان یک اسکلت جمجمه کوچک روی میز قرار دهید.

 

 

زیر پله خانه تان را ترسناک کنید

زیر پله خانه تان را ترسناک کنید

به دیوار زیر پله تان بشقاب های تزیینی با رنگ های سفید و سیاه نصب کنید. قبل از این کار به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است دیوار و کابینتی که زیر زیر پله تان قرار دارند به رنگ سفید باشند. از برچسب های حیوانات کمک بگیرید و چند برچسب عنکبوت به رنگ سیاه را روی بدنه و سطح کابینت تان بچسبانید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون تان یک دست مصنوعی درون کشوی کابینت قرار دهید.

 

 

سقف خانه تان را ترسناک کنید

سقف خانه تان را ترسناک کنید

پارچه های سفیدی انتخاب کنید. داخل این پارچه ها را با شن های نرم پر کنید. سعی کنید از پارچه ای انتخاب کنید که حالت کشی داشته باشد. روی این پارچه ها را عنکبوت های پلاستیکی بچسبانید. این پارچه ها را از سقف اتاق تان آویزان کنید. میهمانان تان با دیدن این صحنه حتما شوکه خواهد شد.

 

 

کدو تنبل های مینیاتوری دیوار خانه تان را ترسناک می کنند

کدو تنبل های مینیاتوری دیوار خانه تان را ترسناک می کنند

کدو تنبل های مینیاتوری را تهیه کنید. با ماژیک نوک باریک مشکی روی آن ها طرح های مختلفی بکشید. این کدو تنبل ها را روی یک تخته چوبی کهنه بچسبانید و از آن برای تزیین دیوار قدیمی خانه تان استفاده کنید. برای ترسناک تر کردن فضا می توانید از یک مجسمه جغد مشکی هم استفاده کنید.

 

 

شومینه تان را با اسکلت های رنگی ترسناک کنید

شومینه تان را با اسکلت های رنگی ترسناک کنید

چند درخت تزیینی که با سیم درست شده اند را خریداری کنید. سعی کنید این درخت ها به رنگ مشکی باشند. برای بالای شومینه تان دو مجسمه خفاش فلزی انتخاب کنید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون پیشنهاد می کنیم از مجسمه های اسکلتی استفاده کنید.

 

 

این  بار لوسترتان را ترسناک کنید

این  بار لوسترتان را ترسناک کنید

یک چوب بلند تهیه کنید. چند سیم ضخیم فلزی تهیه کنید و به این چوب بلند وصل کنید. نخ های کنفی را به دور این لوستر بپیچانید طوری که طرح تار عنکبوت را در شما القا کند. چند فانوس کوچک فلزی به این لوستر آویزان کنید.

 

 

با کدو تنبل به استقبال ترس و وحشت بروید

با کدو تنبل به استقبال ترس و وحشت بروید

چند کدو تنبل بزرگ انتخاب کنید. روی کدو تنبل ها با چاقو عکس شعله های آتش را بکشید. این کدو تنبل ها را جلو شومینه تان قرار دهید. با اسکلت های کاغذی کوچک را به بالای شومینه تان آویزان کنید. در قسمت بالای شومینه تان چند ماکت خانه به رنگ مشکی قرار دهید. دو طرف شومینه دیوارکوب های مشکی رنگ نصب کنید.

 

میزتان را ترسناک کنید

میزتان را ترسناک کنید

یک گلدان بزرگ مشکی تهیه کنید. یک دسته گل رز مصنوعی مشکی تهیه کنید و درون این گلدان قرار دهید. روی این دسته گل حیوانات موذی پلاستیکی قرار دهید. این گلدان ترسناک را روی میز جلو مبلی تان بگذارید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ