6 رنگ برتر دنیای دکوراسیون برای چیدن یک اتاق ناهار خوری زیبا
 دکوراسیون اتاق ناهار خوری یکی دیگر از قسمت های مهم در دکوراسیون داخلی خانه است. اگر شما هم می خواهید بدانید بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری چه رنگ هایی است پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

 بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 انتخاب رنگ یکی از نکته های مهم در دکوراسیون اتقا ناهار خوری است. در این مقاله 6 رنگ برتر دنیای دکوراسیون برای اتاق ناهار خوری را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیون

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ آبی روشن

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ آبی روشن

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای یک اتاق ناهارخوری دلنشین، رنگی و ملایم است. برای این که دیوار را از یکنواختی خارج کنید می توانید از یک تابلو منظره با زمینه آبی روشن استفاده کنید. چون برای این فضا از رنگ آبی روشن استفاده می کنید بهتر است برای قاب این تابلو از رنگ کرم روشن استفاده کنید. برای هماهنگی بیشتر بهتر است ظروف غذاخوری تان هم به رنگ آبی باشد.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ گلبهی

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ گلبهی

 اگر به دنبال رنگ های گرم برای دکوراسیون اتقا ناهار خوری تان هستید رنگ گلبهی یکی از بهترین رنگ ها است. بهترین رنگ برای ترکیب کردن با رنگ گلبهی، رنگ قهوه ای نسکافه ای است. برای کامل تر کردن فضا پیشنهاد می کنیم از رنگ سبز استفاده کنید.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ سبز پر رنگ

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ سبز پر رنگ

رنگ سبز پر رنگ هم یکی دیگر از رنگ های تند و گرم برای یک اتاق ناهار خوری شاد و پر انرژی است. اگر برای دیوار اتاق ناهار خوری تان از رنگ سبز پررنگ استفاده کردید، پیشنهاد می کنیم برای کامل تر کردن پالت رنگی از رنگ قهوه ای متوسط استفاده کنید. فراموش نکنید برای رمانتیک کردن فضا بهتر است از گل های قرمز برای میز ناهار خوری تان استفاده کنید.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ زرشکی

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ زرشکی

رنگ زرشکی یکی دیگر از رنگ های تند و گرم مناسب برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری است. تنها نکته مهم در انتخاب این رنگ این است که رنگ زرشکی به دلیل گرم و تند بودن زیادی که دارد بهتر است با رنگ سفید ترکیب شود تا فضای اتای ناهار خوری را خسته کننده و کسالت آور نکند.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری با ترکیب رنگی زرد و سفید

دکوراسیون اتاق ناهار خوری با ترکیب رنگی زرد و سفید

اگر به دنبال یک اتاق ناهار خوری دلنشین، شاد و سرزنده هستید بهتر است از ترکیب رنگ سفید و زرد استفاده کنید. برای اینکه یک دکوراسیون یکنواخت و بی روح نداشته باشید بهتر است چوب میز ناهار خوری تان را به رنگ قهوه ای تیره انتخاب کنید.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ نسکافه ای

دکوراسیون اتاق ناهار خوری به رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای هم یکی از رنگ های گرم عالی برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری است. برای میز و صندلی ناهار خوری از رنگ قهوه ای پررنگ و پارچه ای با ترکیب رنگی قهوه ای - نسکافه ای استفاده کنید. رنگ نسکافه ای به دلیل این که کمی فضا را تاریک می کند برای اتاق هایی مناسب است که دارای پنجره های قدی بلند هستند.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ