با رنگ موی و پوست های مختلف چه رنگی را بپوشیم و چه رنگی را نپوشیم ؟ و توضیحاتی راجع به آرایش کردن در افراد مختلف با رنگ مو و پوست های متفاوت ؟با این مقاله همراه باشید...


اگر رنگ پوستتان روشن و یا سفید است و اگر رنگ چشمانتان آبی ،سبز و یا فندقی است و اگر رنگ موهایتان قهوه ای ، قرمز( شرابی ) و یا فندقی است باید رنگ های زیر را انتخاب کنید : آبی ، سبز ( بخصوص اگر رنگ مو هایتان حنایی و یا قرمز باشد ) ، قرمز و رنگ های که مایل به بنفش باشند . قرمز سیر و تیره ، خاکستری ،مشکی اما در انتخاب این رنگ دقت داشته باشید.

اگر صورت و چهره ی شما لاغر است
وبا توجه به رنگ پوست و مویی که در بالا گفته شد باید از این رنگ ها اجتناب کنید : زرد ، رنگ های که نارنجی باشد و یا مایل به این رنگ هستند ، ترکیبات رنگ بژ ، سفید ، شامپانی . و از لحاظ آرایش : رنگ نقره ای آبی را انتخاب کنید . و اگر به مهمانی می خواهید بروید و قصد داید جواهرات خود را نیز استفاده کنید ، بهتر است از رنگ های طلایی و نقره ای را استفاده کنید.

اگر پوستتان روشن است ولی موهایتان دارای رنگی تیره است ، و اگر رنگ چشمانتان مشکی و یا قهوه ای است و رنگی تیره دارد مانند رنگ موهایتان
، بهتر است از رنگ های زیر استفاده کنید : رنگ های آبی ، قرمز تند ، رنگ سبز و ترکیبات آن و مشکی و از رنگ های گفته شده در زیر اجتناب کنید : از رنگ های ملایم ، قهوه ای ،و سفید. و برای آرایش کردن خود : رنگ های گرم را انتخاب کنید و از رنگ های مانند قهوه ای ، طلایی و نارنجی استفاده کنید .
 
اگر پوست صورتتان دارای رنگی تیره ، گرفته و خفه است
و رنگ چشمانتان آبی و یا سبز روشن است ، و رنگ موهایتان روشن ، بلوند و یا مش روشن است، می توانید طبق دستورات رنگی که در زیر داده شده است عمل نمائید :از این رنگ ها استتفاده کنیدرنگ های و ترکیبات بژ و بخصوص شامپاینی ، سبز ، ترکیبات قهوه ای ، نارنجی و قرمز. و چه رنگ های را نباید بپوشید؟ از رنگ های مشکی البته بجز لباس های که فقط چند لکه و یا رنگ مشکی به کار برده شده در آنها بسیار کم است موردی ندارد ، رنگ های شرابی، آبی لجنی و سفید . و برای آرایش کردن بهتر است از رنگ های قهو ه ای که تن ها ی از طلایی را دارند و هم چنین از رنگ های بژ استفاده کنید .

اگر رنگ پوستتان تیره است و رنگ چشم هایتان قهوه ای تیره و یا مشکی است و رنگ موهایتان نیز تیره ، خرمایی و مشکی است
 ، توصیه ی ما به شما رنگ های زیر است : آبی بخصوص آبی نفتی ،سبز ، ترکیبات قرمز ،مشکی البته در مورد پوشیدن رنگ مشکی باید دقت کنید در صورتی که چهره ای لاغر داشته باشید ، ترکیبات خاکستری ، و نارنجی و باید از رنگ های و ترکیبات زرد ، بژ ، دوری کنید. و برای آرایش کردن بهتر است از رنگ های روشن ولی مات استفاده شود مانند طلایی ، سفید و آبی.
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ