ترفندهای شیک پوشی برای شما که لاغر هستید!!
 شیک پوشی رمز و رازی دارد که هر کسی باید آن را بداند. اصول شیک پوشی باید متناسب با فرم بدن تان و این که چاق یا لاغر هستید باشد. اگر شما هم جزو دسته افراد لاغر اندام هستید با ما همراه شوید تا ترفندهای شیک پوشی را به شما بگوییم

 رازهای شیک پوشی مخصوص افراد لاغر

در وانفسایی که بسیاری از مردم به‌ دنبال رژیم‌های لاغری هستند، افرادی که لاغرند هم گاهی برای انتخاب لباسی که به اصطلاح به تنشان بیاید، دچار چالش می‌شوند. در این بین برخی افراد از جثه خود راضی نیستند و ترجیح می‌دهند کمی توپرتر به نظر برسند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و می‌خواهید شیک‌تر لباس بپوشید، این نکات را رعایت کنید.

بیشتر بدانید : اولین قدم برای درمان لاغری چیست؟

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، لباس‌هایی با طرح شلوغ بپوشید

اگر اندام لاغری دارید، باید در انتخاب لباس دقت زیادی داشته باشید، زیرا کوچک‌ترین بی‌دقتی در خرید می‌تواند فاجعه به بار بیاورد. بکوشید لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ را انتخاب کنید. این قبیل طرح‌ها روی لباس، اندام شما را پرتر نشان می‌دهد.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی لباسی، با خطوط راه‌راه‌ و افقی

یکی از راه‌هایی که با آن می‌توانید ذهن اطرافیانتان را منحرف کنید، انتخاب لباس‌های راه‌راه‌ و خطوط افقی است. با پوشیدن این لباس شما در دید اطرافیان درشت‌تر به نظر می‌رسید.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی سایز مناسب بخرید

هنگام خرید لباس دقت کنید که حتما سایز لباس کاملا اندازه باشد، زیرا لباس‌هایی که اندازه شما نباشد ممکن است شما را لاغرتر نشان دهد. اگر در پرو لباس، سرشانه‌ها آویزان باشد، سایز لباس مناسب نیست و ظاهر شما را نازیبا می‌کند.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، لباس‌های گشاد بپوشید

استفاده از سبک لباس‌های گشاد یکی از راهکارهای خلاص شدن از ظاهر لاغر است. لباس و تی‌شرت‌ گشاد گزینه مناسبی است اما شلوار گشاد نپوشید، زیرا شما را قد کوتاه‌تر جلوه می‌دهد. لباس و تی‌شرت گشاد، شما را تپل‌تر نشان می‌دهد.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، یک لایه اضافه روی لباس بپوشید

سعی کنید برای این که کمتر لاغر به نظر برسید، روی لباس تان یک یا دو لایه دیگر هم استفاده کنید و می‌توانید در زیر این لایه، یک یا دو لباس گشادتر بپوشید.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، یقه هفت نپوشید

پوشیدن لباس‌های یقه هفت شما را لاغرتر جلوه می‌دهد. اما در عوض می‌توانید لباس‌هایی را با یقه گرد انتخاب کنید، زیرا سرشانه‌های شما را مربعی‌شکل‌ نشان می‌دهد.

لوازم تزئینی بزرگ ممنوع

اگر به دنبال انواع دستبند، ساعت و انواع زیورآلات برای ست کردن با لباسی هستید که پوشیده‌اید از انواع ظریف، سنتی و زیبا استفاده کنید.


بیشتر بدانید : چگونه در مناسبتهای مختلف پوشش مناسب انتخاب کنیم؟

بیشتر بدانید : با این قوانین پوشش, مانکن دیده شوید!!

بیشتر بدانید : ست کردن لباس : شیک پوش ها چگونه لباس ست می کنند؟


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : چهاردیواری جام جم