از پوشیدن صرفا رنگ‌های خالص و تکرنگ دست بردارید: به قفسه لباس‌های خود با پارچه‌های راه راه مردانه، خانه خانه و شطرنجی انرژی ببخشید.
 
از پوشیدن صرفا رنگ‌های خالص و تکرنگ دست بردارید: به قفسه لباس‌های خود با پارچه‌های راه راه مردانه، خانه خانه و شطرنجی انرژی ببخشید؛ در یک کت شلوار با دوخت عالی و طرح‌های مناسب، هر چیزی به نظر می‌رسد، به جز قدیمی و کهنه بودن.
 
پارچه شطرنجی با راه‌های باریک:
کت شلوار شطرنجی شما باید به رنگ‌های سنگین و تند مانند زغال سنگی و قهوه ای باشد و با یک کراوات کلاسیک با راه‌های قرمز، یک پیراهن ساده و جوراب‌های بزرگ جفت شود.
 
کت و شلوار چهارخانه همه چیز درباره چهارخانه‌های پهن شاهانه است. اما شما برای اینکه قدیمی و از مد ررفته به نظر نرسید، پارچه ای را انتخاب کنید که رنگ تندی مانند نارنجی یا سبز را ترکیب می‌کند و شلواری را برگزینید که راحت و بلند باشد.
 
پارچه راه راه سفید:
 
خطوط راه راه سفید رنگ، مشابه راه راه‌های باریک روی خود پارچه، اما با خطوطی ضخیم تر و ملایمتر، در میان گنگسترهای شیکاگو در صحنه خیاطی مردانه از اهمیت زیادی برخوردار بود. برخلاف نمونه‌های قبلی خود، تجسم‌های جدید این مدل، کت‌های دو یا سه دگمه و برش‌های باریک است. این نوع کت و شلوار را با پیراهن‌های مات و کمرنگ و کفش‌های بند دار بپوشید. کفش‌های دو رنگ در این مورد توصیه نمی شود.
 
 
پارچه با طرح خانه خانه مورب :
 
یک کت شلوار با طرح خانه خانه مورب بسیار زیاد، باعث می‌شود تا احساس کنید که شرلوک هولمز، کارآگاه معروف (به رنگ قهوه ای) یا جانی روتن، خواننده پاپ مشهور انگلیسی (به رنگ سیاه و سفید) هستید. یک کت و شلوار با پرداخت ظریف و مینیاتوری از این طرح، تاثیر و جلوه هیچکدام از این دو را ندارد و قدیمی به نظر نمی رسد، خصوصا اگر با یک کراوات گیره دار و یک دستمال جیبی با طرح خانه خانه مورب برجسته و مشخص همراه شده باشد.
 
 
پارچه فاستونی راه راه جناقی:
 
یک کت شلوار با راه راه‌های جناقی ممکن است خفه و دلگیر کننده به نظر برسد. برای اینکه خود را مدرن بسازید، از لوازم جانبی شاد مانند یک کراوات از پشم نرم و کشمیری یا کراوات نقطه دار و یک دستمال جیبی رنگی روشن استفاده کنید.
 
گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع: dukht.com
 
مطالب پیشنهادی:
نکات کلیدی استفاده از کراوات
چگونه یک تیپ متمایز, مردانه و رسمی داشته باشیم؟
چرا مردان نباید جوراب سفید بپوشند!!
ده نکته‌ی طلایی خرید لباس برای مردان چاق و درشت هیکل
برای کوچک‌نمایی شکم چه لباسی بپوشیم (برای خانمها و آقایان)