اگر شما دارای پاهای لاغر و بلندی هستید اصلا نگران این موضوع نباشید و یک امیدواری بزرگ به شما می دهیم ، شما دارای استیل و تناسب یک مانکن هستید
 
اگر پاهای لاغر و بلندی دارید چه کاری انجام دهید و چه لباس هایی را بپوشید تا این مشخصه کمتر به دید بیاید و زیباتر شوید ؟
 
اگر شما دارای پاهای لاغر و بلندی هستید اصلا نگران این موضوع نباشید و یک امیدواری بزرگ به شما می دهیم ، شما دارای استیل و تناسب یک مانکن هستید زیرا تمام ماینکن های دنیا نیز دارای تناسب شما هستند .
 
اما گاهی اوقات هنگامی که قصد دارید لباسی را بپوشید از اینکه این قدر پاهای تان لاغر و بلند هستند دچار دلسردی می شوید اما نگران و دلواپس این موضوع نباشید زیرا در این مقاله پورتال سیمرغ  راه حل های مفیدی را به شما ارائه می دهد تا از این پس با این مشکل مواجه نباشید .
 
اولین نکته ای را که متذکر می شویم بدین ترتیب می باشد :
1 - قد دامن هایی را که برای  پوشیدن انتخاب می کنید اثر بسزایی در این موضوع دارد ، پس به قد دامن های تان دقت داشته باشید . دامن هایی را که انتخاب می کنید نباید دارای قد بلندی باشند و همین طور نباید دارای قد خیلی کوتاهی باشند ، قد مورد نظری را که  برای  دامن به شما توصیه می کنیم : قدی است که تا زانوان تان باشد .
 
2- اگر از جوراب شلواری های استفاده می کنید پیش نهاد می کنیم ، جوراب شلواری هایی با رنگ روشن را بپوشید. هرگز از ساق یا جوراب شلواری های با رنگ های تیره و مشکی استفاده نکنید ، زیرا ساق های تیره باعث می شود که پاهای شما لاغرتر و بلندتر از حدی که  در حال حاصر هستند به نطر برسند . 
 
3-  چون شما دارای پاهای لاغری هستید بهتز است کفش هایی با پاشنه های حیلی بلند را نپوشید توصیه می کنیم برای مهمانی های حداکثر پاشنه ای را که بپوشید 3 – 4 سانت باشد نه بیشتر و نه کمتر ، و در غیر این صورت برای استفاده ی هر روزه ی شما کفش هایی را توصیه می کنیم که دارای پاشنه نباشند و اسپرت هستند . 
 
4 – دامن هایی را که خیلی تنگ و چسبان هستند را  نپوشید بهتر است دامن هایی را بپوشید  که کمی گشاد باشند تا لاغری پاهای شما مشخص نشود و کمتر به چشم بیاید ، علاوه بر این موصوع دامن هایی که کمی گشاد هستند باعث می شوند تا پاهای شما کمی چاق تر به نطر برسند .
 
5- از شلوار هایی که دارای پاچه های چسبان و تنک هستند نیز استفاده نکنید بهتر است شلوارهایی را بپوشید که دارای پاچه های گشادی هستند .
 
تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
نکات کلیدی استفاده از کراوات
لباس های شما درباره تان چه می گویند؟
توصیه های کیم جانسون برای اینکه مردی جذاب و خوش پوش باشید؟
بهترین قسمت های بدن شما(قابل توجه کسانی که اضافه وزن دارند)
هنگامی که چاق هستیم چه لباسی و چگونه بپوشیم؟