جلیقه ی را تمام افراد می‌توانند استفاده کنند اما به خصوص برای افرادی که دارای شانه‌های پهن و کشیده ای هستند یا افرادی که کمی شکم دارند


 
جلیقه ی را تمام افراد می‌توانند استفاده کنند اما به خصوص برای افرادی که دارای شانه‌های پهن و کشیده ای هستند یا افرادی که کمی شکم دارند ، به راحتی می‌توانند از این لباس‌های استفاده کنند تا  کشیدگی شانه‌هایشان و یا بزرگی شکم شان مشخص نشود .
 
زیرا جلیقه هم لباس زیبایی است و هم قسمت‌هایی از بدن‌تان که چاق و بزرگ هستند را نیز می‌پوشاند .
 
امسال نیز در سال 2009  جلیقه یکی از صمائم لباس‌هایی هست که در سالن‌های و مزون‌های مد فرانسه و گشورهای دیکر به وفور دیده می‌شود .
 
جلیقه را باید چطور انتخاب کنید ؟
با توجه به تناسب و فرم بدن‌تان باید جلیقه‌های را انتخاب کنید اگر شما فردی هستید که دارای قد بلندی می‌باشید بهتر است جلیقه‌های را انتخاب کنید که خیلی بزرگ و بلند نباشد ، افرادی نیز که دارای قد کوتاه و یا متوسط هستند توصیه می‌شود که جلیقه‌هایی را انتخاب کنند که 3 تا 5 سانت از قسمت بالا تنه‌تان کوتاه تر باشد .
 
جلیقه را می‌توانید با شلوار یا دامن بپوشید ، بستگی به سلیقه شخصی هر کسی دارد که بحواهد جلیقه ای را که به تن دارد با دامن بپوشد یا شلوار .
 
با جلیقه‌ می‌توانید کفش‌های پاشنه دار بلند یا اگر نمی‌توانید با کفش‌هایی که دارای  پاشنه‌های حیلی بلند هستند راه بروید کفشی را بپوشید که حداقل 2 تا 3 سانت پاشنه داشته باشد یا اینکه کفش‌هایی را بپوشید که دارای لژ باشند ، قد شما را بلندتر نشان دهد زیرا با جلیقه باید  کفش‌های پاشنه دار بپوشید . 
 
حتی شما می‌تواتید اگر لباسی را قبلا در یک مهمانی پوشیده اید و قصد دارید که دوباره از آن لباس استفاده کنید می‌توانید یک جلیقه را بر روی این لباس بپوشید تا لباس زیرین کمتر به چشم بیاید .
 
جلیقه‌هایی را خریداری کنید که دارای جنس خوبی باشند نه خیلی محکم باشند نه خیلی نرم . البته به رنگی که برای جلیقه ی خود خریداری می‌کنید نیز توجه داشته باشید که رنگ جلیقه به صورت شما بیاید و پوست شما را تیره نکند .
 

 

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
 www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
در دنیای مد، هر چه ساده‌تر بهتر
لباس های شما درباره تان چه می گویند؟
سفبد رنگ مناسب برای چاقها نیست مگر اینکه به توصیه های زیر توجه کنند!
چه رنگ‌ها و مدل‌هایی مد خواهد شد؟
توصیه های کیم جانسون برای اینکه مردی جذاب و خوش پوش باشید؟