جدیدترین عکس های بیانسه Beyonce روی کاور مجله ووگ Vogue
 بیانسه Beyonce یکی از زنان هالیوودی است که برای خودش جایگاه ویژه ای در دنیای مد وستاره ها دارد. او به تازگی عکس های جذاب و زیبایی برای مجله مد ووگ Vogue گرفته است که در ادامه آنها را برای شما گردآوری کرده ایم

 عکس های جدید بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue

مجله آمریکایی ووگ Vogue اولین بار در سال 1892 منتشر شد. آنا وینتور Anna Wintour سردبیر مجله ووگ است و هر ماه یکی از هنرپیشه های هالیوودی عکس های زیبایی را برای کاور این مجله می اندازد.

اولین مدل سیاه پوست نائومی کمپل Naomi Campbell بود که عکس هایی برای کاور مجله ووگ در سال 1989 گرفت. بعد از آن هالی بری Halle Berry در سال 2010 و بعد از آن جوان اسمال Joan Smalls در سال 2014 و بیانسه Beyonce در سال 2015 عکس هایی برای کاور مجله ووگ Vogue گرفتند.  حال بار دیگر بیانسه Beyonce برای شماره جدید مجله ووگ Vogue عکس های زیبایی گرفته است.

بیانسه جیزل نولز-کارتر  Beyoncé Giselle Knowles-Carter زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱، خواننده، ترانه‌ سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید. با مدیریت پدرش متئو نوولس، این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه شد. پس از وقفه‌ای چند ساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نام به طرز خطرناکی عاشق را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزهٔ گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ مجنون عشق و پسر بچه از این آلبوم، در نمودار ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.

پس از انحلال گروه دستینیز چایلد در سال ۲۰۰۵، بیانسه دومین آلبوم استودیویی خود به نام زادروز را که شامل آهنگ‌های موفق دژاوو، غیرقابل‌تعویض و دروغگوی زیبا بود، در ۲۰۰۶ منتشر کرد. او در بازیگری نیز بخت خود را آزمود و در فیلم‌های دختران رؤیایی (۲۰۰۶) و پلنگ صورتی (۲۰۰۶) نیز بازی کرد و به خاطر فیلم دختران رؤیایی، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد.

او تحت تأثیر اردواجش با جی زی و ایفای نقش اتا جیمز در فیلم کادیلاک رکوردز، سومین آلبوم استودیویی من... ساشا فیرس هستم را منتشر کرد. این آلبوم در گرمی ۲۰۱۰ برندهٔ شش جایزه گرمی، از جمله ترانهٔ سال برای خانم‌های مجرد (یک حلقه رویش بگذار)، شد. بیانسه در سال ۲۰۱۰ مدتی از موسیقی فاصله گرفت و در چهارمین آلبومش به نام «۴» سری به قالب‌های موسیقی فانک دههٔ ۱۹۷۰، پاپ دههٔ ۱۹۸۰ و سول ۱۹۹۰ زد. پنجمین آلبوم تحسین‌شدهٔ منتقدین او، بیانسه در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. ششمین آلبوم تحسین‌شده او به نام لیموناد در سال ۲۰۱۶ و متعاقب فیلمی به همین نام، منتشر شد.

او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او ۲۲ جایزهٔ گرمی را برنده شده‌ است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

بیشتر بدانید : بیانسه رژیم لاغری اش را فاش کرد!!

عکس  های جدید بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue
بیانسه,مجله ووگ,عکس های جدید بیانسه,عکس  های جدید بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue

جدیدترین عکس های بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue
بیانسه,مجله ووگ,عکس های جدید بیانسه,جدیدترین عکس های بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue

عکس  های بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue
بیانسه,مجله ووگ,عکس های جدید بیانسه,عکس  های بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue

عکس  های بیانسه Beyonce روی جدیدترین شماره مجله ووگ Vogue
بیانسه,مجله ووگ,عکس های جدید بیانسه,عکس  های بیانسه Beyonce روی جدیدترین شماره مجله ووگ Vogue

عکس  های جالب بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue
بیانسه,مجله ووگ,عکس های جدید بیانسه,عکس  های جالب بیانسه Beyonce روی مجله ووگ Vogue

بیشتر بدانید : عکس های جدید و زیبای بیانسه روی مجله ال!!

بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی خانه جدید بیانسه و جی زد

بیشتر بدانید : ست کردن لباس پاییزی به سبک بیانسه


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ