لباس عروس رویایی تان را با این نکته های ساده پیدا کنید!!
 لباس عروس یکی از مهم ترین انتخاب ها در مراسم عروسی است. اگر می خواهید در روز عروسی تان یک عروس رویایی شوید در انتخاب لباس عروسی تان به این نکته ها دقت کنید.

چند نکته مهم در انتخاب لباس عروس

بعضیها من را آدم هیجانی می نامند. دوست دارم بگویم من برای نتیجه بهتر خیلی مبالغه می کنم. اما هنگامی که سه هفته قبل از عروسیم در اکتبر گذشته هنوز لباس عروس نداشتم همگان اذعان داشتند که نگرانی من بی مورد نبوده است.

بیشتر بدانید : مدل لباس عروس : راهنمای انتخاب بهترین مدل متناسب با اندام شما

صادق ترین افراد را برای پرو و انتخاب لباس عروس با خودتان ببرید

بیشتر فروشگاهها ( از جمله کلین فلد Kleinfeld که این برنامه تلویزیونی در  آن فیلم برداری شده) تنها به شما اجازه آوردن 2 و نهایتاً سه همراه را برای انتخاب لباس می دهند. پس یک جمعیت 12 نفری خوشحال و خندان که زمانی که از اتاق پرو با لباس عروس بیرون میایید با گریه خوشحالی از دیدن شما جیغ و فریاد می کنند وجود ندارد. بنابراین صادق ترین و احساسی ترین افرادی را که می شناسید همراهتان ببرید. مادرم ( به عنوان صادق ترین ) اگر لباسی به من نیایید صادقانه می گوید ( چون پس از امتحان کردن چندین لباس دیگر به اندازه کافی دید واقع بینانه نخواهید داشت) و عمه ام ( به عنوان حساس ترین ) به من می گفت که در هر لباسی زیبا هستم. و دوستانم که در خانه می ماندند.

 

اگر در زندگی روزانه خود لباس دکلته نمی پوشید برای روز عروسی هم این کار را نکنید

اگر در زندگی روزانه خود لباس دکلته نمی پوشید برای روز عروسی هم این کار را نکنید

90 درصد لباس عروسهایی که می بینید دکلته هستند و زمانی که فکر می کند چند درصد از لباسهای معمولی که روزانه می پوشید دکلته هستند ارتباط معقولی بین این دو پیدا نمی کنید. به من گفته شده بود که امروزی باشم و لباس دکلته انتخاب کنم. اگر چه هرگز در کل زندگیم لباس این مدلی نپوشیده ام. روز عروسی روز امتحان کردن سبک جدید لباس نیست.

 

اگر لباسی که در فروشگاه می پوشید مناسب نیست، تصور نکنید که اگر سایز خودتان را بپوشید بهتر خواهد شد

اگر لباسی که در فروشگاه می پوشید مناسب نیست، تصور نکنید که اگر سایز خودتان را بپوشید بهتر خواهد شد

زمانی که من یک مدل لباس را برای امتحان پوشیدم به من گفته شد که اگر همان لباس را اما سایز خودم بپوشم برای من بسیار متناسب خواهد بود. ام زمانیکه لباس دکلته سایز من به دستم رسید شوکه شدم برای اینکه در قسمت بالای لباس دقیقا سایز من نبود و روی تنم گشاد بود. به همین دلیل من مجبور به ایجاد تغییراتی در لباسم شدم.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لباس عروس ثریا اسفندیاری با طراحی کریستین دیور

 

از فروشگاه های خرید کنید که خیاط داشته باشند

اگر لباس سفارشی تان به دستتان رسید و مناسب نبود می توانید از فروشگاهی که لباس را به شما فروخته بخواهید که لباس را سایز شما کند. بعلاوه اینکه خیاطهای خود فروشگاه معمولاً با لباسهایی که می فروشند آشنا بوده و بدون اتلاف وقت می توانند به شما بگویند که چه اقداماتی می شود برای سایز کردن و اصلاح لباس انجام داد و چه کارهایی قابل انجام نیست.

 

2d274906094831-today-wedding-dress-split-140612-01.jpg

لباسهای یک بار پوشیده شده عالی هستند

زمانی که 20 روز قبل از عروسی همچنان بی لباس عروس بودم اصلاً به فکر پوشیدن یک لباس عروس دست دوم نیافتادم اما سراغ اینترنت رفتم تا راه حلهای دیگری پیدا کنم و متوجه شدم یک لباس عروس رویایی از بهترین برندهای لباس عروس به یک سوم قیمت اصلی آن توسط دختری که در فاصله نزدیکی از ما بود به فروش گذاشته شده است. به آپارتمان او رفته و لباس را امتحان کردم ( لباس وضعیت خیلی خوبی داشت و فقط یک بار پوشیده شده بود) و چکی برای خرید آن پرداختم.

 

قبل از انتخاب زمان و مکان مراسم عروسی سراغ خرید لباس نروید

لباسی که دوست دارید ممکن است مناسب فصل و مکان عروسی ای که رزرو کرده اید نباشد. برای مثال یک لباس ابریشمی برای عروسی در یک شهر جنوبی در تابستان اصلا مناسب نیست و به محض پوشیدن لباس شروع به عرق کردن می کنید.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لباس عروس

 

اگر از لباسی که خریده اید متنفرید، وحشت نکنید

همیشه می توانید یک لباس دیگر بخرید و لباس اولی را به صورت آنلاین بفروشید.

 

برای خرید تور و سایر لوازم جانبی از سالنهای عروس خود را تحت فشار نگذارید

برای خرید تور و سایر لوازم جانبی از سالنهای عروس خود را تحت فشار نگذارید

می توانید از سایر مکانها لوازم جانبی را خرید کنید. یک فروشگاه لوازم عروس در نیویورک قصد داشت یک تور عروس را به قیمت 1100 دلار به من بفروشد عکس تور را گرفتم و به یک پارچه فروشی بردم و آنها همان تور را به قیمت 375 دلار برای من درست کردند.

 

برای خرید لباس عروس فقط به عکس لباس ها بسنده نکنید

به فروشگاههایی بروید که بتوانید در میان رگال لباسها قدم بزنید به لباس ها دست زده و جنس آنها را لمس کنید. عکس لباسها با خود واقعی لباسها بسیار متفاوت است.

 

2d274906086367-morrishouse39.jpg

به حس خود اطمینان کنید

وقتی از مدل لباسهای زیادی خوشم آمد شگفت زده شدم! و خیلی از آنها می توانستند مناسب باشند اما تنها یکی است که ذهن شما را درگیر خودش می کند. پس از امتحان کردن تعدادی لباس، کمی قدم بزنید انتخابهای دیگر را از ذهن خود پاک کنید و تنها یکی را که دائم به آن فکر کرده و خودتان را در آن تصور می کنید انتخاب کنید. این یک امر درونی است.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل لباس عروس حاشیه دار از برترین طراحان دنیا!!

 

قبل از رفتن به خرید یک غذای خوب بخورید

حتی اگر فکر می کنید تا جایی که ممکن است می خواهید لاغر شوید. اگر گرسنه باشید عصبی می شوید و در این صورت همه چیز بدتر می شود. با معده خالی من تبدیل به یک آدم مردد ، احساساتی و افتضاح می شوم. پس قبل از رفتن به خرید لباس عروسی یک غذای عالی بخورید.

 

از خرید لباس یک سایز کوچکتر و تحت فشار قراردادن خود برای لاغر شدن خودداری کنید

از خرید لباس یک سایز کوچکتر و تحت فشار قراردادن خود برای لاغر شدن خودداری کنید

فروشگاه جی کرو  تنها یک سایز 2 از مدل لباس انتخابی من داشت. من سایز 2 نیستم و هرگز هم نبوده ام اما خودم را متقاعد کردم که با خوردن آب سبزیجات و ورزش هر روزه سایز 2 خواهم شد.حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ روز عروسی رسید ولی من به سایز 2 نرسیدم و سخت ترین کارم در لباس عروسی نفس کشیدن بود. اگر لباستان آستین دارد است مطمئن شوید که می توانید به راحتی دستتان را بالا بیاورید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ