معرفی و بررسی مدل های پرفروش و محبوب ساعت تگ هویر
در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مدل‌های ساعت تگ هویر را محبوبیت بسیاری به دست آورده‌اند معرفی کنیم.

در دنیای ساعت‌های لوکس و خاص، ساعت‌های برند تگ هویر با دقت، نوآوری و البته ظاهر جذاب خود در بالای لیست قرار می‌گیرند. این برند جذاب کمک کرده هر ساعت نه تنها ابزاری برای زمان سنجی، بلکه یک اثر هنری و یک شاهکار مهندسی باشد و امکان ندارد در کلکسیون‌های ساعت حداقل یک مدل از این برند را نبینید. هر چند که هر یک از مدل‌های تگ هویر زیبایی و جذابیت‌های خاص مربوط به خودشان را دارند، اما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مدل‌های ساعت تگ هویر را محبوبیت بسیاری به دست آورده‌اند معرفی کنیم.


ساعت تگ هویر مدل موناکو


این مدل در واقع یک ساعت لوکس گران قیمت است که اولین بار در سال ۱۹۶۹ معرفی شد و نام آن نیز برگرفته از یکی از معتبرترین مسابقات در دنیای موتور اسپرت‌ها است. این ساعت در عین اسپورت بودن،‌ به دلیل داشتن صفحه مربعی شکل خود در زمان خودش منحصر به فرد و خاص بود. این ساعت در دو مدل وجود دارد،‌ یکی در رنگ بندی سفید و آبی با اعداد نقره‌ای رنگ و بند چرم تمساحی آبی رنگ و دیگری با صفحه سیاه و سفید و بند استیل و جذاب. اندازه قاب این ساعت ۳۹ میلی‌متر است و از موتور اتوماتیک داخلی بهره می‌برد.


نانوگراف Plasma Tourbillon

داشتن این ساعت به معنی آن است که یک قطعه از آینده را در دست خواهید داشت. این ساعت در سال ۲۰۲۲ معرفی شده و بدون شک از منحصر به فردترین ساعت‌های تگ هویز به شمار می‌رود. برای شروع کافی است بگوییم تاج این ساعت از یک الماس ۲.۵ قیراطی تشکیل شده است. این ساعت از کیس بزرگ ۴۴ میلی‌متری بهره می‌برد و جنس بدنه آن نیز از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است. موتور آن نانوگراف است و بند آن نیز ترکیبی از چرم مشکی رنگ و قفل تیتانیومی است. مقاومت بالای این ساعت در برابر درجه حرارت و ضربه و ... سبب می‌شود در عین لوکس بودن کاربردی و فوق‌العاده بادوام نیز باشد.
 

4e70ade6-6e0a-4080-9c98-7af830a60bd3.jpg


کرنوگراف تگ هویر مدل Carrera

 زمانی که صحبت از اوج دقت و ظرافت در ساعت سازی می‌شود، این ساعت بی‌شک یکی از بهترین کاندیداها خواهد بود. این ساعت یک شاهکار واقعی است که با با طراحی قابل توجه و عملکرد بی عیب و نقص خود، توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. ساعت مدل Carrera از موتور مدل Calibre TH20-00 استفاده کرده است که دقت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. رنگ آبی خاص این ساعت به هر مچ دستی زیبایی می‌بخشد و یک جورهایی یک ساعت همه کاره است که چه برای مراسم رسمی و چه به صورت روزمره می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کریستال یاقوت کبود مورد استفاده برای شیشه ساعت و خطوط شبرنگ روی عقربه‌ها این ساعت را خاص‌تر هم کرده‌‌اند.


ساعت تگ هویر مدل CV2A1AC.BA0738

این ساعت مانند مدل قبلی جزو خانواده Carrera است که از لوکس‌ترین کالکشن‌های این برند به حساب می‌رود. این مدل یک ساعت اتوماتیک کالیبر ۱۶ است که زمان فوق‌العاده ۴۲ ساعت برای ذخیره انرژی را داراست و مانند سایر مدل‌های اتوماتیک، به باطری نیازی ندارد و تنها توسط حرکت دست انرژی خود را تامین می‌کند. این ساعت نمونه بارز یک ساعت کلاسیک و لوکس است و بدنه تمام استیل آن این موضوع را بیشتر نشان می‌دهد. قاب گرد ساعت قطر ۴۳ میلی‌متری دارد و جنس بدنه از استیل ضد زنگ با آبکاری یونی است و البته از قابلیت ضد آب بودن نیز بهره می‌برد.


ساعت تگ هویر مدل Connected Caliber E4

اصولا ساعت‌های تگ هویر به کلاسیک بودن و موتورهای اتوماتیک و کرنوگراف خود مشهورند، اما اگر بخواهید در دنیای مدرن لوکس و خاص به نظر برسید چه؟ تگ هویر برای این مشکل هم فکری کرده است و جالب است بدانید که چند کالکشن از ساعت‌های هوشمند لوکس را به بازار ارائه کرده و سری E4 از جدیدترین این کالکشن‌ها است. ساعت E4 یک ساعت هوشمند جذاب با داشتن ویژگی‌های مختلف مانند سایر ساعت‌های هوشمند است، البته بسیار لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر. این ساعت هم با گوشی‌های اندروید و هم آیفون سازگار است و ظاهری بسیار شیک دارد. سفحه لمسی  ۱.۳۹ اینچی در کنار بندی چرمی یا استیل، قابلیت ضد آب و ویژگی‌های مختلف این ساعت را به یک مدل خاص بین بقیه ساعت‌های هوشمند تبدیل کرده است.

8cbe3282-fa50-49f4-a2b3-5899a8567c80.jpg


ساعت تگ هویر مدل WAY208E.FC8222

این ساعت از خانواده Aquaracer است و از اسپرت‌ترین کاکشن‌های تگ هویر به شمار می‌رود. اگر سادگی و اسپرت بودن را در کنار هم می‌روید باید به سراغ این خانواده از ساعت‌های تگ هویر بروید. این مدل با وجود ظاهر ساده، یک ساعت پیچیده است و از یکی از بهترین فناوری‌های سوییسی بهره می‌برد. رنگ خاکی و بند بافت‌دار برزنتی این ساعت جذابیت بصری آن را بالا برده برده‌اند و ضدآب بودنش تا عمق ۳۰۰ متری آن را به یک ساعت کاربردی تبدیل کرده است. قاب تیتانیومی ۴۳ میلی‌متری با روکش PVD و موتور کالیبر ۵ اتوماتیک با ذخیره انرژی ۳۸ ساعته از دیگر ویژگی‌های این ساعت جذاب هستند که توجه شما را به خود جلب می‌کنند.
 


ساعت تگ هویر مدل Autovia Chronometer Flyback

کالکشن ساعت Autovia اولین بار در دهه ۷۰ میلادی معرفی شد و البته تا مدت‌ها ادامه پیدا کرد و مدرن‌تر شد. این مدل نه فقط یک ساعت، بلکه به نوعی بخشی از تاریخ محسوب می‌شود. این ساعت طرح‌های خلبانی قدیمی را به یاد می‌آورد و یک کرنوگراف اتوماتیک با ترکیب رنگی خاص و منحصر به فرد است. قاب سرامیکی مشکی و صفحه نقره‌ای با تزئینات سفید خیره کننده تضاد خاصی را به وجود آورده است که اجازه می‌دهد در هر زمانی به راحتی بتوانید زمان را چک کنید. پشت ساعت نیز شفاف است و به شما اجازه می‌دهد موتور پیچیده و پر دقت آن را ببینید و از تماشای آن لذت ببرید. در کنار این‌ها طراحی این ساعت ترکیبی عالی از جذابیت‌های قدیمی در کنار طراحی مدرن است. ذخیره انرژی ۸۰ ساعتی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی‌های این ساعت است که حتی در میان ساعت‌های تگ هویر نیز ویژه است و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری ویژگی‌های آن را تکمیل می‌کند.


جمع بندی


در این مقاله تعدادی از بهترین و مشهورترین ساعت‌های برند تگ هویر را معرفی کردیم. اگر از علاقه مندان به ساعت و داشتن کلکسیون هستید، بدون شک باید یکی از مدل‌های تگ هویر را مد نظر قرار دهید زیرا با خرید آن می‌توانید یک قطعه شاهکار و البته معروف را داشته باشید که شما را وارد دنیای‌ ساعت‌بازارن حرفه‌ای می‌کند. برای خرید ساعت تگ هویر اصل و معتبر می‌توانید به گالری الیت آنلاین مراجعه کنید و مجموعه‌های مختلف این ساعت را بررسی و خریداری کنید.






گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:eliteonline.shop