کاهش وزن با یک سالاد رژیمی خوشمزه
یکی از وعده هایی که هر روز صرف می کنیم، شام می باشد که اکثر کسانی که به دنبال کاهش وزن خود می باشند، ترجیح می دهند که سالاد میل کند. در این مقاله طرز تهیه یک سالاد رژیمی را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

سالاد آووکادو و تن ماهی برای کاهش وزن

چاقی یکی از معضلات جامعه امروزی می باشد که به دنبال آن بیماری قلبی و دیابت نیز می باشد.  ما به شما غذایی سبک را معرفی می کنیم که در عین حال با وجود اینکه کالری بالایی دارد اما چاق کننده نیست.

این سالاد حاوی آووکادو یکی از سالم ترین مواد غذایی است که شما همیشه می توانید آن را بخورید، علاوه بر این آووکادو مغذی‌ترین میوه دنیا محسوب می‌شود؛ سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست و با سرطان، آرتروز و حتی آب‌مروارید مبارزه می‌کند.
این میوه با وجود اینکه کالری بالایی دارد اما به دلیل خاصیت شگفت آور و فیبر بالایی که دارد موجب چاقی و اضافه وزن نمی شود و پس از خوردن آن احساس خوبی به شما دست می دهد.

ماهی تن یکی دیگر از اجزای این سالاد ضد چاقی و کاهنده چربی است، ماهی تن حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است که برای بدن ضروری است.
اسیدهای چرب به کاهش سطح کلسترول و افزایش جریان خون در بدن کمک می کنند همچنین از ابتلا به بیماری های قلبی پیشگیری می کند ودر سلامت و زیبایی پوست نیز موثر است.

بیشتر بدانید : سالاد خیار و شوید رژیمی، یک شام عالی برای شب های تابستان

مواد لازم برای تهیه شام رژیمی خوش طعم برای کاهش وزن

2 عدد کنسرو ماهی تن
یک عدد آووکادو رسیده
نصف فنجان کرفس خرد شده
نصف فنجان پیاز خرد شده
نصف سیب قرمز خرد شده
نصف فنجان گردو خرد شده
یک قاشق غذاخوری آب ترشی یا آب لیمو
یک قاشق چایخوری شوید خشک
نصف خردل
نصف چایخوری زیره
نمک و فلفل

طرز تهیه شام رژیمی برای کاهش وزن

کافی است، آووکادو را خرد کرده،ماهی تن، کرفس، پیاز، سیب و گردو را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید، سپس آب ترشی یا آبلیمو، خردل، زیره و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید، این سالاد را تا یک هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید.


بیشتر بدانید : سالاد کینوا، یک سالاد رژیمی و واقعا کم کالری

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bornanews.ir