طرز تهیه 7 ماسک خانگی با ماست که پوست تان را شفاف می کند
در زیر 7 ماسک ماستی صورت برای داشتن پوستی شاداب و پر طراوت معرفی می شـوند که خودتان می توانید درست کنید

7 دستور العمل ساده برای تهیه ماسک ماست برای پوستی شفاف

شما هم از این که گونی گونی پول صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کرده اید تا پوستی بی نقص و پرانرژی داشته باشید خسته شده اید؟ اگر چنین چیزی را تجربه کرده اید، ادامه ی مطلب را بخوانید، زیرا امروز ما می خواهیم درست کردن یک معجون افسانه ای را برای تان بگوئیم که همه معضلات پوست شما را حل کند. ماده ی شدیدا خورنده اسید لاکتیک در ماست، از آن یک ماده ی عالی و سهل الوصول درست می کند که می تواند همان پوستی را به  شما بدهد که همیشه آرزویش را داشته اید. منافذ پوست را به  شکلی استثنائی باز می کند، نشانه های سالخوردگی را از بین می برد و مانع تجمع سلول های مرده ای می شود که منافذ را مسدود می کنند. به علاوه ماست نگهدارنده ۱۰۰٪ طبیعی است و به هیچ وجه مانند موادی نیست که از فروشگاه های دور و نزدیک می خرید و انباشته از مواد شیمیای ناسالمند. ماست در تمام دنیا ماده ای اصیل به  حساب می آید که همواره مورد علاقه بانوان بوده  است.

مخصوصا وقتی ماست با سایر مواد طبیعی مناسب برای پوست، نظیر نکتار میوه، لیمو ترش، و امثال آن آمیخته می شود، نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. به همین دلیل، چند ماسک صورت مختصر و مفید برایتان معرفی کردیم که به سادگی خودتان می توانید آماده کنید و با استفاده از آن ها به پوستتان خدمت کنید. انواع مختلفی ماسک ماستی وجود دارد که می توانید خودتان با افزودن مواد مختلف برای پوست خود آماده کنید.

در زیر 7 ماسک ماستی صورت برای داشتن پوستی شاداب و پر طـراوت معـرفی می شـوند که خـودتان می توانید درست کنید.

بیشتر بدانید : 10 ماسک صورت خانگی که خانمها باید استفاده کنند

ماسک ماست، جو دو سر و عسل
ماسک ماست، جو دو سر و عسل,ماسک,ماسک صورت

یکی از بهترین ماسک های ماستی است که می توانید برای شفافیت پوست خود استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری جو دو سر و عسل را با ماست خوب مخلوط کنید تا یک خمیر غلیظ شود. آن را روی صورت و گردن به مدت 15 دقیقه بگذارید. سپس بشوئید و با ملایمت خشک کنید.

بیشتر بدانید : جوانسازی پوست با ماسک عسل و ماست

ماسک ماست و کاکائو
ماسک ماست و کاکائو,ماسک,ماسک صورت

اگر می خواهید پوست محکمی داشته باشید این یکی از بهتـرین ماسک هاست. برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذا خوری کاکائو و عسل را با ماست خوب مخلوط کنید. روی پوست خود بمالید و 20 دقیقه صبر کنید. صورت خود را با آب گرم بشوئید.

بیشتر بدانید : ماسک کاکائو مخصوص پوستهای خشک و حساس !

ماسک ماست و عسل
ماسک ماست و عسل,ماسک,ماسک صورت

این یکی از بهترین ماسک های ماستی برای داشتن پوستی درخشان است. یک قاشق غذا خوری عسل و گلاب را با ماست خوب مخلوط کنید. آن را روی صورت خود بگذارید، به آرامی ماساژ دهید و 20 دقیقه صبر کنید و بعد بشوئید.

ماسک ماست و آب لیمو ترش
ماسک ماست و آب لیمو ترش,ماسک,ماسک صورت

این ماسک کاملی است برای کسانی که می خواهند رنگ پوست خود را بهبود ببخشند. آب لیمو ترش کمک می کند پوست روشنتر شود. آب لیمو ترش را با ماست مخلوط کنید و آن را به صورت خود بمالید. صبر کنید تا خشک شود و پس از 20 دقیقه بشوئید. صورت خود را با ملایمت خشک کنید و کاملا مرطوب نمائید.

ماسک ماست و خیار
ماسک ماست و خیار,ماسک,ماسک صورت

این نیز یک ماسک عالی دیگر برای داشتن پوستی درخشان و خوش رنگ است. خیار و ماست را درون یک مخلوط کن ریخته و هم بزنید تا خمیر لطیفی به دست آید. آن را روی صورت و گردن خود بمالید و 15 دقیقه صبر کنید. صورت خود را با آب گرم بشوئید.

بیشتر بدانید : با خیار و آلوئه ورا یک ماسک ضد چروک درست کنید

ماسک ماست و توت فرنگی
ماسک ماست و توت  فرنگی,ماسک,ماسک صورت

این نیز یک ماسک عالی برای داشتن پوستی شفاف است که به تمیز شدن منافذ هم کمک می کند. یک مشت توت فرنگی را با ماست داخل مخلوط کن ریخته و بزنید تا خمیر لطیفی به دست آید. آن را به¬ مدت 15 دقیقه بر روی صورت و گردن خود بگذارید.

ماسک ماست و زردچوبه
ماسک,ماسک صورت,ماسک ماست و زردچوبه

یکی از بهتـرین ماسک ها بـرای شفافیت پوست است. این ماسک را می توانید با افزودن زردچوبه به ماست تهیه کنید. این دو را خوب با هم مخلوط کنید و بر روی صورت خود بگذارید. کمی صبر کنید و سپس با آب ولرم صورت خود را بشوئید.


بیشتر بدانید : معرفی ماسک های صورت طبیعی برای انواع مشکلات پوستی، از جوش چرکی تا چین و چروک

بیشتر بدانید : 5 ماسک صورت خانگی با سیب زمینی

بیشتر بدانید : ماسک ماست، معجزه ای که پوست تان را زیبا می کند! + طرز تهیه 6 ماسک صورت پرطرفدار

بیشتر بدانید : ترمیم و رفع افتادگی پوست با ماسک اوسرین!!

بیشتر بدانید : ماسکهای زیبایی مخصوص پوستهای چرب و خشک

بیشتر بدانید : ماسک صورت ضد پیری خانگی، موثر و ارزان قیمت!!

بیشتر بدانید : جوان سازی پوست صورت با ماسک برنج، راز زیبایی پوست زنان ژاپنی

بیشتر بدانید : ماسک صورت خانگی، طرز تهیه 6 ماسک زردچوبه ای!!

بیشتر بدانید : بهترین ماسک برای پوست شما + ماسک سفت کننده ی پوستهای شل

بیشتر بدانید : ماسک دارچین و 5 فایده مهم، از بین بردن آکنه تا سفید کننده صورت


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ