ما در این نوشتار، طراحی و رنگ لاک ناخن تعدادی از مشهورترین چهره های جهان را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید از آنها هم ایده بگیرید.
می خواهید برای تعطیلات تابستان به سفر یا کنار دریا بروید؟ می خواهید از بهترین طراحی های  ناخن آگاهی یابید؟ در اینترنت جستجو می کنید؟ ما در این نوشتار، طراحی و رنگ لاک ناخن تعدادی از مشهورترین چهره های جهان را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید از آنها هم ایده بگیرید.


زیبای صورتی
رنگ صورتی و سایه کرم مانند، به شیوه ریحانا، هنوز هم یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای طراحی ناخن در تابستان به شمار می آید. 
 
حکومت ارغوانی
استفاده از رنگ ارغوانی گل ارکیده توسط "جیمی چانگ" برای ناخن ها عجیب نیست، ارغوانی ارکیده رنگ سال است. 
 
گرایش به آبی
اضافه کردن رنگ آبی روشن به مجموع رنگ های در نظر گرفته شده برای طراحی ناخن، ناخن های شما را شبیه به ناخن های ریتا اورا می نماید. 
 
درخشش بی نظیر
لوپیتا نیونگو گونه های مختلف متالیک را روی ناخن های خود به نمایش گذاشته است، او با استفاده از این درخشش که به رنگ یاسی تمایل دارد، زیبایی این رنگ را به اثبات رسانده است. 
ساده و جذاب
لاک ساده با رنگ بژ و خاکستری مایل به قهوه ای، این روزها روی مد است؛ اما می توان زیبایی دو چندان این رنگ را روی ناخن های جسیکا آلبا مشاهده کرد، چرا که او زیر این رنگ لاک صورتی استفاده نموده است، البته قهوه ای مایل به زرد نیز در این زیبایی نقش داشته است. 
آبی اقیانوسی
استفاده از لاک سیاه در تابستان نوعی ریسک به حساب می آید، بهتر است رنگ سیاه با برخی رنگ های دیگر کمی لطافت پیدا کنند، لاک آبی می تواند رنگ سیاه را به آبی اقیانوسی تبدیل کند. مانند "کارا دلیوینیه" که با این رنگ، جذابیت فوق العاده ای به ناخن های خود بخشیده است.
 
نارنجی شادِ شاد
از رنگ های قرمز خسته شده اید؟ کمی تنوع و چاشنی به این رنگ، می تواند تا حدی غیرمعمول باشد و شما را شاد کند، مثل همان کاری که سولانژ ناولز با رنگ نارنجی انجام داده است.  
قرمز هشدار
بلیک لاولی با استفاده از رنگ قرمز برای طراحی ناخن، سبک کلاسیک را انتخاب کرده است؛ البته او قرمز آجری را که بیشتر مناسب زمستان است، به ناخنش نزده بلکه قرمز گوجه ای را ترجیح داده است.  


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ