مدل آرایش ملایم مناسب صورت تان را انتخاب کنید
آرایش ملایم تکنیک های ساده ای دارد که می توانید آنها را بیاموزید. اگر می خواهید برای حاضر شدن در مکان های عمومی زیباتر شوید باید آرایش های غلیظ را کنار گذاشته و آرایش ملایم را انتخاب کنید. 

آیا تا به حال به این فكر كرده‌اید که وقتی می‌خواهید به مکان های عمومی بروید چه آرایشی مناسب این مكان هاست ! خیلی وقت است در خیابان‌ها صورت‌هایی دلنشین و واقعی نمی‌بینیم و متاسفانه خانم‌ها در ایران چهره‌های‌شان را پشت نقاب سنگینی از آرایش و عمل زیبایی پنهان می‌كنند.

ما باید سعی كنیم طبیعی بودن صورت را در كشورمان جا بیندازیم و یاد بگیریم هر مكانی آرایش مخصوص خود را دارد. از نظر كارشناس آرایشگری ما برای رفتن به مکان های عمومی ، میكاپ كردن لازم نیست ولی طبق عادت اشتباه خانم‌های ایرانی اگر اصرار به این كار دارید بهتر است آرایش فوق‌العاده لایت و ملایم باشد؛ نسخه‌ای كه ما در این صفحه به شما پیشنهاد می‌كنیم.

 چگونه صورت مان را ملایم آرایش کنیم ؟

 

برای آرایش ملایم كرم‌ پودر نزنید

اگر این روزها تصمیم دارید با دوستان‌تان به مکان های عمومی مانند سینما بروید و صورت‌تان جوش زده یا لكی در صورت دارید و دوست دارید صورت‌تان صاف نشان داده شود، می‌توانید از كرم‌ پودرهای بسیار رقیق كمك بگیرید تا زیاد به چشم نیاید، در غیر این‌ صورت برای سینما رفتن احتیاجی به كرم‌ پودر نیست .

 

در آرایش ملایم سایه زدن ممنوع است

برای مکان های عمومی ، سایه زدن را فراموش كنید. سعی نكنید برای زیباتر شدن، مسخره عام و خاص شوید. در همه جای دنیا سایه برای ‌مهمانی‌ها و عروسی‌ها استفاده می‌شود. پس اگر دوست دارید زیبایی طبیعی خود را از دست ندهید فكر سایه زدن را از سرتان بیرون كنید.

 

در آرایش ملایم نباید لب‌ های تان را برجسته كنید

اگر قرار است در مکان های عمومی از رژلب استفاده كنید پیشنهاد ما به شما برق لب به رنگ رژگونه است. رنگ رژلب می‌تواند آرایش را پر رنگ‌تر یا كم رنگ‌تر نشان دهد و مسلما این را می‌دانید كه مکان های عمومی جایی برای رژلب‌های پر رنگ نیست و بهتر است از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده كنید.

 

برای آرایش ملایم ابروها را پر كنید

با ابروهای خالی و نامرتب به مکان های عمومی نروید. اگر قسمتی از ابروهای‌تان خالی است و احتیاج به پر كردن دارد با سایه‌ای ملایم و همرنگ موهای‌تان جاهای خالی را پر كنید، ولی نه به صورت مصنوعی.

 

در آرایش ملایم خط چشم های پهن را فراموش کنید

گاهی وقت‌ها خط‌ چشم می‌تواند در زیبایی چشم‌های شما تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان از بی‌حالی دربیاید، از خط‌ چشم باریك استفاده كنید، همچنین بهتر است به جای خط‌ چشم مشكی از قهوه‌ای استفاده كنید چون چشم‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد و كمتر به چشم می‌آید.

 

رژ گونه در آرایش ملایم

پیشنهاد می‌كنیم برای رفتن به مکان های عمومی از زدن بیش از اندازه رژگونه جدا خودداری كنید. مبادا گونه‌های‌تان را قرمز و پررنگ كنید، اگر دوست دارید به صورت‌تان رنگ بدهید و گونه‌های‌تان نشان داده شود، رژگونه كمرنگ به شما كمك می‌كند تا گونه‌های‌تان به صورت طبیعی رنگ داشته باشند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل