از رنگهای بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می بخشد...
 
 سبک زندگی سیمرغ در مقالاتی سعی دارد تا با تقسیم بندی بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم، شما را در جهت آرایشی برازنده و مطلوب یاری دهد، در این قسمت با آرایش پوست گندمی و چشم قهوه ای با ما همراه باشید:

پوست گندمی /چشم قهوه ای
 
از آنجایی که تفاوت رنگ پوست در نوع آرایش ورنگ آمیزی آن حائز اهمیت است و با تطابق آن با رنگ چشم های مختلف می تواند در بهتر شدن آرایش و زیباترشدن کمک بیشتری کند، با در نظر گرفتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن بیش از صورتی است و چشم قهوه ای به این ترتیب میک آپ خود را انجام دهید:

1-همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شده است مرحله ی اول هر آرایش آماده سازی پوست وصاف ویکدست ساختن آن است که در اینجا چون رنگ اصلی زیر ساخت پوست شما کرم رنگ است پس به راحتی برای ساختن یک رنگ پوست ایده آل ابتدا حتما از یک ضد آفتاب مناسب که بهتر است از نوع رنگی با شماره ی 1 یا 2 باشد استفاده کرده تا کمی تن صورتی و گلبهی را به پوست شما بیافزاید و پس از جذب کامل آن از کرم پودر یا پنکیک هایی که به رنگ پوست اصلی شما نزدیک است زده تا به رنگ متعادلی که نه زیاد زرد و نه زیاد صورتی است برسید.

2-پس از یکدست سازی پوست و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست اگر نیاز به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشد این کار را هماهنگ با رنگ ابرو انجام داده و ابروها را جفت و یکدست کنید و سپس با شانه ی ابرو آنها را به سمت بالا شانه کنید.

3-برای پوستهای گندمی با رنگ چشم قهوه ای زدن سایه های کرم و طلایی بسیار روشن چهره را سرد و بی روح می کند پس پیشنهاد ما برای سایه استفاده از سه رنگ زیر است که به چشمها جذابیت بیشتری می بخشد:
 
الف)سایه ی نقره ای به تنهایی. یا پس از زدن سایه ی نقره ای برای زیر ساخت از رنگهای نیلی وآبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد. 
 
 
 
ب) از رنگهای بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می بخشد.
 
 
 
ج)گاهی هم  می توانید در کنار سایه ی لاجوردی و نقره ای از مقدار کمی رنگهای سرمه ای مات و یا بنفش نیز استفاده نمایید.
 
 
 
4-برای کشیدن خط چشم بهتر است ازخط چشمهای پودری و سایه ای که به رنگ خاکستری تیره است  و یا مدادهای مشکی مات و خشک استفاده نمایید و به شکل هاله ای کمرنگ در گوشه و لابه لای پلکهای بالا و در صورت درشتی چشم پلکهای پایین نیز بکشید و بهتر است با این رنگ پوست از خط چشم مشکی بسیار براق و مایع استفاده نکنید.
 
 
5-رژ لبها را نیز در صورت استفاده از سایه های بژ، بسیار مات و کمرنگ و در گروه کرم و شکلاتی انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سایه های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که میتواند هم بسیار کمرنگ و یا پر رنگ باشد.
 
6- رژ گونه را بر حسب رژ لبها انتخاب کرده و حتما پس از پایان میک آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آنها را مات و محو نمایید.
 


« شاید خوب نباشد همیشه زیبا باشی اما چه زیباست همیشه خوب باشی »
 
 

بیشتر بدانید : بهترین آرایش صورت در گلدن گلوب 2019 Golden Globes


 تهیه و تدوین:گروه سبک زندگی سیمرغ – زهرا پهلوان زاده

seemorgh.com/lifestyle