آرایش لب های تان را حرفه ای انجام دهید!!
 آرایش لب یکی از قسمت های مهم در آرایش صورت است. برای داشتن یک آرایش لب حرفه ای نیازی به مهارت خاصی ندارد بلکه با نکته های ساده زیر می توانید لب های تان را حرفه ای آرایش کنید.

 برای یک آرایش حرفه ای چگونه لب های مان را آرایش کنیم؟

آرایش لبها می تواند به جذابیت و آرایش چشمها اضافه و یا آن را کم نماید. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به طور نامرتب یا با رنگهای نامناسب است. با رژ لب می توان فرم لبها را زیباتر و اصلاح نمود و با سایر اعضای صورت متناسب ساخت. قبل از زدن رژ لب باید لبها کاملا تمیر باشند. فوندیشن یا پودر معمولا روی لبها هم زده می شود. یادآوری می شود که رژ لب نباید از لبی به لب دیگر زده شود.

به نقل از سیمرغ در این مقاله به طرز صحیح آرایش لب و مهمترین نکات در آرایش لبها اشاره می نماییم .

برای زدن رژ لب، لبها را در آرامش کامل به حالت کشیده و جدا از هم (به حالت لبخند) نگه می داریم. با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را می کشیم که از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه می یابد سپس لب پایین را می کشیم. رنگ مداد لب را کمی تیره تر از رنگ خود رژ انتخاب کنید.

بعد از تعیین رنگ مناسب، رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پایین می زنیم. توجه داشته باشید که با آرایش ترمیمی درست می توان فرم لبها را به صورت دلخواه نشان داد.

1 - با یک مداد همرنگ لب، کمی بالاتر از خط طبیعی لب خط لب بکشید تا دهان بیشتر جلوه کند.

2 - یک قلم موی لب را به رژ لب مورد علاقه تان آغشته کنید و روی لبها تا مرز خطی که کشیده اید بمالید

3 - اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید.

4 - با یک مداد هایلایت لب کمی بالاتر از خط لب را هایلایت کنید اما اصلا رنگ به منطقه هایلایت شده نزنید.

5 - اگر می خواهید خط لب خیلی واضح نباشد می توانید با استفاده از یک اسفنج آرایشی خط دور لبها را ملایم کنید.

 

استفاده از رنگ های بنفش و نارنجی در آرایش لب :

این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.

 

و اما راه حل

شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته در کل رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.

از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا بر روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : iranmadam.com