راز زیبایی زنان جذاب هالیوودی را بدانید!!
کارشناسان مد و فشن کمی به چهره ستاره های هالیوود دقیق تر شدند تا راز زیبایی آنها را فاش کنند. در اینجا راز زیبایی برخی از این چهره ها را در سال 2015 برایتان آورده ایم.

با راز جذابیت زنان زیبای هالیوودی آشنا شوید

 

 

 jessica_alba_copy_copy.jpg

راز زیبایی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا شیوه های مختلف سنتی از جمله رژ لب قرمز، مدل موی گوجه ای و خط چشم را به کار گرفته و با ادغام آنها در کنار هم ظاهری متفاوت پیدا کرده است. او رنگ کلاسیک گوشواره های خود را نیز با رژ لب قرمزش ست کرد.

 

 

lupita_copy.jpg

راز زیبایی لوپیتا نیونگ

لوپیتا نیونگ، بازیگر و کارگردان کنیایی- مکزیکی است، که اعتقاد دارد  هیچ چیز جذاب تر از سایه چشم قرمز نیست. او می گوید: «اگر می خواهید از سایه چشم قرمز استفاده کنید، پشت پلک هایتان را پر رنگ و هر چه به سمت بیرون می آیید آن را کمرنگ تر کنید.»

 

 

zendiya.jpg

راز زیبایی زندیا

زندیا بازیگر و خواننده آمریکایی است که پیشنهاد می کند اگر می خواهید شیوه آرایش تابستانه خود را به پاییزه تغییر دهید، کافی است به جای آرایش برنز، آرایش مسی کنید. چشم ها، گونه ها و لب ها در روزهای سرد سال باید رنگی تیره تر از همیشه داشته باشند.

 

 

kate.jpg

راز زیبایی کیت باسورث

کیت باسورث ترجیح می دهد که موهایش را به جای بالا، در پشت و به شیوه ای مدرن جمع کند. او موهای روشن خود را با آرایش گلبهی ست کرد. 

 

 

راز زیبایی میراندا کر

راز زیبایی میراندا کر

میراندا کر موهایش را بالا جمع کرده است تا چشم ها را به سمت بالا بکشد و صورتش را لاغرتر نشان دهد. اما با انتخاب رژ قرمز تعادل را برقرار و صورت خود را از حالت بی روح خارج کرد.

 

 

راز زیبایی بیانسه

راز زیبایی بیانسه

همه ما می دانیم که بیانسه خیلی به دنبال مد نیست و بیشتر سبک خاص خود را دنبال می کند. او عاشق مدل موی دم اسبی، آن هم در بالای سر، است و از نظرش یکی از زیباترین و راحت ترین مدلهای مو است.

 

 

راز زیبایی کیت وینسلت

راز زیبایی کیت وینسلت

کیت وینسلت برای این که سن اش را کمتر نشان دهد موهایش را بالای سرش شنیون کرده است.

 

 

راز زیبایی ریحانا

راز زیبایی ریحانا

ریحانا رژ لب های بنفش را بیش از رژ های دیگر می پسندد و فکر می کند اگر موهای خود را کمی حالت دهد و از روی صورت اش به کنار زند، زیبایی اش بیشتر به چشم می آید.

 

 

راز زیبایی سلنا گومز

راز زیبایی سلنا گومز

سلنا گومز به سادگی معتقد است. او موهایش را به یک سمت جمع کرده و آن را با روبان بسته است. اگر می خواهید روبان از موهایتان نیافتد، قبل از بستن آن کمی اسپری مو به آن بزنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل