این ترفند آرایشی چشم های ریزتان را درشت و جذاب می کند!!
چشم های کوچکی دارید و می خواهید که آنها بزرگتر و برجسته تر و از نکات ویژه صورتتان باشند؟ اگر چشمهایتان به طور طبیعی درشت نیستند راه هایی برای بزرگ جلوه دادن چشم های کوچک با آرایش وجود دارد. ما در اینجا تکنیک های این کار را به شما نشان می دهیم.

با آرایش چشم، چشم های ریزتان را درشت و جذاب کنید

قبل از اینکه بتوانید از این کار نتیجه رضایت بخش را بگیرید چند عمل و مجموعه ای از آزمایشات را بر روی خود انجام خواهید داد. اما وقتی یکبار به مفهوم این روش پی ببرید، هر روز به راحتی می توانید با استفاده از آن به چشم های بزرگ و برجسته دست یابید.

 

از ابروهایتان شروع کنید

مطمئن شوید که ابروهایتان به خوبی مرتب هستند. ابروهای ژولیده نه تنها ناخوشایند هستند، بلکه باعث دور شدن تمرکز از چشمها می شوند. تنها زمانی که ابروهایتان به طور کامل مرتب شده باشند توجه را به سمت چشم هایتان جلب می کنند. بنابراین برای برداشتن و یا تمیز کردن ابروهایتان اقدام کنید تا شکل کمان آن چارچوب چشمهایتان شود. از یک مداد به آرامی برای پر کردن ابروها استفاده کنید ، ابتدا از لبه های بیرونی شروع کنید. لبه های بیرونی انتهایی نیاز به حداکثر دقت دارند چون مقدار مو در انتها کمتر می باشد. برای تاکید بر قوس ابرو از مداد استفاده کنید.

 

از بین بردن حلقه های تیره

حلقه های تیره و پف چشم می توانند باعث کوچکتر به نظر رسیدن چشم ها شوند. برای خلاص شدن از شر پف های اطراف چشم ها از مکعب یخ یا برش خیار و یا ژل دور چشم استفاده کنید. سپس، کمی کانسیلر اطراف چشم هایتان بمالید تا حلقه های تیره محو شوند. استفاده از کانسیلر همچنین یک زیرسازی کامل بی عیب و نقص را شکل خواهد داد که باعث خواهد شد خط چشم و ریمیل مژه هایتان بیشتر به چشم آیند.

 

make-your-eyes-look-bigger-3.jpg

سایه و خط چشم سفید در پلک پایینی

از یک سایه چشم و یا خط چشم سفید استفاده کنید و گوشه داخلی چشم ها را کمی سفید رنگ کنید. با انگشتتان آن را به آرامی بمالید تا نرم شود. در تصویر بالا مشاهده کنید که آن چگونه در مقایسه با خط چشم سیاه چشم ها را باز می کند. اگر فکر می کنید که استفاده از رنگ سفید بیش از حد معلوم است ، از یک رنگ کم رنگ یا بژ در گوشه داخلی چشم ها استفاده کنید.

 

سایه چشم

استفاده از یک سایه چشم یکنواخت می تواند به درشت شدن چشم هایتان کمک کند. از یک سایه تیره تر در گوشه بیرونی و سایه روشن تر در گوشه داخلی چشم و بر روی پلک استفاده کنید. سعی کنید تا زمانی که در استفاده و ترکیب دو سایه با هم دیگر ماهر شوید حداقل ظاهر قضیه را حفظ کنید. استفاده از سایه مات در گوشه بیرونی و ترکیب آنها به سمت چین و بالا، باعث می شود چشمهایتان بزرگ به نظر برسند.

 

خط کشیدن صحیح آنها

سعی نکنید با انبوهی از لایه های خط چشم ، چشم هایتان را بزرگ جلوه دهید. تنها با یک حرکت محکم در طول مژه های بالایی این کار را انجام دهید. شما می توانید کمی آنرا به سمت بیرون بالدار کنید ، اما نه زیاد ، زیرا پردار کردن باعث می شود تا دوباره چشم ها ریز به نظر برسند. همیشه از خط چشم تیره استفاده کنید. اگر به استفاده از خط چشم مایع عادت ندارید، می توانید از سرمه استفاده کنید که آن یک ظاهر ملایم تر به چشم هایتان خواهد بخشید.

 

فر کردن مژه ها

یک دستگاه فر کننده مژه خوب خریداری کنید و مژه هایتان را به بیرون فر کنید تا به طور طبیعی چشمهایتان درشت شوند. قبل از اینکه مقدار زیادی از ریمیل مژه استفاده کنید، کمی بیشتر برای فر کردن مژه هایتان وقت بگذارید. یادآوری این موضوع از این جهت اهمیت دارد که باعث بزرگتر و عریض تر نشان دادن چشمهایتان خواهد شد و کار با ریمیل مژه را آسانتر خواهد کرد.

 

و سرانجام ، همه چیز در ریمیل مژه می باشد

این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمیل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان جهت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای رسیدن به مژه های دل فریب، روکش ضخیم اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : emakeup.ir