آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی، حتی اگر چشمها با لنز آبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نا متناسب به چهره ای نه چندان زیبا تبدیل شود...
سبک زندگی سیمرغ سعی دارد تا با تقسیم بندی براساس رنگ پوست و رنگ چشم  شما را در جهت آرایشی برازنده و مطلوب یاری دهد ، در این قسمت با آرایش پوست سفید و رنگ چشم آبی با ما همراه باشید: 
آرایش چهره ای با پوستی روشن و سفید و رنگ چشم آبی حتی اگرچشمها با لنزآبی هم آسمانی رنگ شده باشند در عین زیبایی خاص خود می تواند با یک آرایش نامتناسب به چهره ای نه چندان جالب و رنگارنگ و جلف تبدیل شود، به همین دلیل بهتر است با توجه به نوع صورت و با در نظر گرفتن مدل چشمها به میکاپی متناسب و شایسته دست یافت که از زیبایی این  نوع چهره ها کم نکند.
 
 1- چشمهای طبیعی :
 می توان از نزدیکی دو رنگ سبز و آبی استفاده کرد و نه به عنوان سایه بلکه یک خط چشم باریک و زیبا ی سبز رنگ تنها زیر چشم  کشید و در پشت چشمها سایه ای براق نزدیک به رنگ پوست با تن طلایی زد و سپس با کمی ریمل بر زیبایی چشمهای آبی افزود.
 
آرایش و زیبایی، آرایش ، چشم آبی، پوست سفید، میکاپ
 
 یا ابتدا کمی ریمل زد و با خط چشم مدادی دودی رنگ نزدیک به سیاه لابه لای مژه ها را خط کشید و تنها با سایه ای کمرنگ تر از رنگ چشمها پشت چشمها را سایه زد و آن را به یک میکاپ ساده اما در عین حال شیک تبدیل نمود.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، میکاپ، چشم آبی، پوست سفید
 
چشم، آبی، چشم ،آبی، پوسا ، آرایش وزیبایی
 
گاهی اوقات هم تنها کشیدن یک خط چشم خاکستری، دودی بر پشت چشمها رنگ چشمهای آبی را متمایل به خاکستری  و روشن تر از رنگ اصلی آن خواهد کرد.
  
آرایش وزیبایی، آرایش، چشم آبی، پوست سفید
 
چشمهای لاجوردی رنگی که رنگ آنها هم به سبز تیره و هم به آبی نزدیک است را می توان با آرایش سایه ای به رنگ بژ و طلایی مات در زیر ودودی تیره در روی آن ، هم در پشت و هم درزیر چشمها تا نیمه بسیار زیبا و جذاب کرد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، چشم آبی، پوست سفید، میکاپ
 
2- چشمهای با لنز :
 طبیعی تر برای زمانی که چشمها با لنزهای رنگی به خصوص آبی، رنگی می شوند استفاده از رنگهای همان گروه رنگ چشم برای سایه است اما گاهی برای جذابیت و تغییر کلی آرایش بهتر است از سایه ی طلایی دردرجات مختلف آن استفاده شود به طوری که در زیرساخت سایه ، رنگهای پر رنگ تر طلایی و در روی آن به رنگهای روشن تر متمایل شود و کم کم این درجات مختلف رنگهای طلایی در هم ادغام شوند به طوری که حد ومرز جداسازی رنگها در پشت چشمها دیده نشود. سپس با سایه ای کمرنگ به رنگ قهوه ای بسیار روشن در زیر چشمها و تنها ریمل بدون خط چشم، زیبایی خاصی به چشمهای رنگی بدهید.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، چشم آبی، پوست سفید
 
آرایش وزیبایی، آرایش، میکاپ، چشم آبی، پوست سفید
 
برای رژ لب و رژگونه در مورد این رنگ پوست و رنگ چشم هر رنگ رژ لبی که با رژگونه اش هماهنگ باشد اعم از رنگهای گرم ورنگهای سرد مناسب است و بسته به سلیقه ورنگ لباس می توان آنها را انتخاب کرد.
 
آرایش ، آرایش وزیبایی، چشم آبی، پوست سفید
 
« مجموع زیباییهای خدا را در رنگهای زیبای خلقت ببینیم»  
 
 تهیه و تنظیم :گروه سبک زندگی سیمرغ - زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 آرایش صورت با رنگ چشم سبز و پوست تیره!
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز!
 آرایش صورت با پوست سفید ورنگ چشم روشن یا عسلی !
آرایش صورت با پوست تیره و چشم قهوه ای!
آرایش صورت با پوست گندمی ورنگ چشم قهوه ای !