ساده ترین نوع میکاپ چشمها برای این نوع پوست با چشمان آبی، کشیدن خط چشمی پهن به رنگ دودی، خاکستری تیره در پشت چشمها و قهوه ای بسیار روشن در زیر آنهاست...
سبک زندگی سیمرغ سعی دارد تا با تقسیم بندی بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم شما را در جهت آرایشی برازنده و مطلوب یاری دهد، در این قسمت با آرایش پوست تیره و رنگ چشم آبی با ما همراه باشید:
 
1-برای پوستهای تیره به رنگ هلویی تیره و یا برنزه با چشمهای آبی هر چه آرایش  چشمها به سمت رنگهای شاد و روشن برود میکاپ زیباتر و جذاب تر خواهد بود به طوری که می توان از رنگهای آبی آسمانی همرنگ چشمها و یا روشنتر از آن و سایه های روشن صورتی و بژ روشن استفاده کرد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ، چشم آبی، پوست تیره
 
گاهی نیز با سایه ای سفید در زیر ابروها و استفاده از رنگهای بنفش و لاجوردی،  زیبایی دو چندانی به این رنگ چشمها با پوستهای تیره داده خواهد شد.
 
آرایش و زیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ
 
 2- استفاده از سایه های دودی،خاکستری تنها در اطراف چشمها و سایه ی کرم رنگ در زیر ساخت سایه جذابیت چشمها را زیاد خواهد کرد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ
 
 3- استفاده از رنگهای روشن صورتی مات، بژ و کرم  برای رژ لب و رژ گونه بیش از رنگهای دیگر برای این  رنگ پوست با چشم آبی مناسب می باشد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، چشم آبی، پوست تیره، میکاپ
 
 3-ساده ترین نوع میکاپ چشمها، کشیدن خط چشمی پهن به رنگ دودی، خاکستری تیره در پشت چشمها و قهوه ای بسیار ملایم در زیر آنهاست با زیر ساخت سایه ای کرم رنگ نزدیک به رنگ پوست برای تمیزی میکاپ .به طوری که با کشیدن این رنگ سایه در زیر چشمها نیز در کنار رنگ قهوه ای روشن و آبی چشمها ، علاوه برسادگی و زیبایی آرایش بر ملاحت چشمها افزوده خواهد شد.
 
آرایش وزیبایی، زیبایی، میکاپ، چشم آبی، پوست تیره
 
 « زیبایی، مسیری در تفکر بر خلقت زیبای خداوند است »
 
تهیه وتدوین:گروه سبک زندگی سیمرغ-زهراپهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
 اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم آبی!
آرایش صورت با رنگ چشم سبز و پوست تیره!
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز!
 آرایش صورت با پوست سفید ورنگ چشم روشن یا عسلی !
آرایش صورت با پوست تیره و چشم قهوه ای!