میراندا کر رازهای جوانی و زیبایی اش را فاش کرد!!
میراندا کر Miranda Kerr یکی از مانکن های معروف جهان در کشور استرالیاست. این مانکن زیبا از رازهای جوانی و زیبایی خود در مصاحبه اش گفته است با ما همراه شوید تا از رازهای زیبایی ایت ستاره هالیوودی را بدانید.

رازهای جوانی و زیبایی میراندا کر

میراندا کر «Miranda Kerr» (زاده ۲۰ آوریل ۱۹۸۳) مانکن استرالیایی و یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است. او در سال ۲۰۱۰ با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم، ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۳ از او جدا شد. نتیجه ازدواج آنها پسری به نام فیلین است. کر قبل از اینکه وارد مدلسازی شود در رشته تغذیه و سلامت روانپزشکی فارغ‌التحصیل شد.

آرایشگرت چه کسی بود؟

«David Keogh» که از سن ۱۵ سالگی موهایم را کوتاه می کند. او اهل استرالیاست اما در حال حاضر در لوس آنجلس زندگی می کند. او یکی از دوستان خوب من است که بهش اعتماد دارم و مدت هاست با او همکاری می کنم.

 

بزرگ ترین ریسکی که در مورد زیبایی چهره ات انجام دادی، چه بود؟

من یک بار مژه هایم را رنگ کردم که به نظرم واقعا کار احمقانه ای بود. من چندین بار برای فیلم برداری این کار را انجام دادم که تغییرات زیادی هم در چهره ام ایجاد کرد اما یک بار خواستم مژه هایم را بلوند کنم که رنگ آنها نارنجی شد! واقعا تجربه بدی بود.

 

راز جوانی ات چیست؟

من از دو محصول ضد پیری استفاده می کنم که واقعا از آنها راضی هستم. کرم لایه بردار «AHA» که هر دو روز یک بار می زنم. این محصول پوستم را نرم می کند و سلول های مرده آن را از بین می برد و موجب درخشندگی می شود.
محصول دیگری که پس از شستن و مرطوب کردن پوستم هر صبح و شب از آن استفاده می کنم، روغن «Phytox» است. این محصول برای از بین بردن چین و چروک بسیار مناسب است. به دلیل وجود آنتی اکسیدان و اسید آمینه در آن، شما به سرعت می توانید تفاوت پوست تان را احساس کنید. این یک محصول مجزه آسایی است که من را وابسته خودش کرده است.

البته در کنار آنها من به تغذیه هم اهمیت زیادی می دهم. به عنوان مثال روزی حداقل دو لیتر آب قلیایی می نوشم. عاشق یوگا هستم و تاثر مثبت آن را بر زندگی ام دیده ام. مدیتیشن هم به تمرکزم کمک می کند و به نظرم در جوان ماندن واقعا موثر است. سعی می کنم مقدار مصرف غذاهای ارگانیک هم مانند سبزیجات سبز رنگ و ماهی سالمون و…. را افزایش دهم.

 

رژ لبی که استفاده می کنی از چه برندی است؟

«Charlotte Tilbury «So Marilyn

 

آیا عادت بد آرایشی هم داری؟

من عادت دارم مژه هایم را بکنم. بدتر از آن عاشق فشار دادن جوش ها چه رو تن خودم، چه رو تن دیگران هستم.

 

روغن نارگیل، روغن همه کاره میراندا کر

همه ما می دانیم که روغن نارگیل فواید فوق العاده ای در سلامتی و زیبائی دارد. اما یکی از مانکن های مشهور ویکتوریا سکرت میراندا کر برای زیباتر شدن از این ماده استفاده های خاصی می کند.به گزارش پارس ناز تاثیر همین ماده معجزه آساست که این مانکن 28 ساله را با وجود بدنیا آوردن یک فرزند اینگونه جوان و زیبا نگاه داشته است. شکی نیست که میراندا یکی از زیباترین زنان دنیاست ، با پوستی به رنگ شیر که هیچگونه چین و چروکی در صورتش به چشم نمی خورد .

میراندا کر می گوید این امر به هیچ وجه امکان پذیر نیست مگر اینکه شما از درون احساس شادابی و زیبایی کنید تا دیگران نیز بتوانند ظاهر شما را زیبا و شاداب ببینند. میراندا کر می گوید: من هر روز 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل استفاده میکنم ، نمی توانم بدون آن زندگی کنم ، آن را در سالادم در غذاهایم می ریزم حتی چای سبزی که میخورم نیز حاوی مقداری روغن نارگیل است. بهتر است بدانید که روغن نارگیل به تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین به تعادل تیروئید شما کمک کرده و سرعت سوخت و ساز در بدن را افزایش می دهد.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : parsnaz.com / golimode.ir