براي دست يافتن به يک آرايش مناسب اگر وقت زيادي نداريد، اين فرمول را پياده کنيد...
  آرايش در 5 دقيقه

براي دست يافتن به يک آرايش مناسب، نيازي نيست که مقدار زيادي لوازم آرايش مصرف کنيد و پول آرايشگاه بدهيد. اگر وقت زيادي نداريد، اين فرمول را پياده کنيد. مطمئن باشيد که ظرف مدت پنج دقيقه، شما به آرايشي سالم و مطلوب دست مي‌يابيد

در ابتدا، مخلوطي از کرم مرطوب‌کننده رنگي و يا معمولي با کرم پودر روي صورت خود بماليد. همان‌طور که منتظريد اين مخلوط روي صورت شما بنشيند، يک نوک انگشت ژل پتروليوم روي ابروهايتان بماليد و آن را به سمت بالا مالش دهيد.سپس دو لايه ريمل را با دقت روي مژه‌هاي بالا و پايين چشمانتان بماليد. پس از ماليدن رژ لب، با يک دستمال آن را خشک کنيد و سپس لايه دوم را بماليد. پودر را روي پيشاني، بيني، لب‌ها و چانه‌تان بماليد.

براي تجديد آرايش خود، کافي است اين پنج مرحله ساده را دنبال کنيد:

.1هرگونه آرايشي را با پاک کننده‌هاي روغني از روي لب‌ها و چشمتان پاک کنيد و مراقب باشيد که پوست اطراف چشمتان زيادي خشک نشود.

. 2ببينيد اگر کرم پودرتان نياز به تجديد کردن دارد، روي آن کمي آب بپاشيد و سپس دوباره روي بيني، پيشاني و چانه کرم‌پودر و روي پلک‌ها و لب‌هايتان پودر‌بزنيد.

.3 آرايش چشمانتان را تجديد کنيد. بهترين آرايش براي غروب يک رنگ هماهنگ با رنگ چهره و يک خط چشم ملايم روي پلک بالايي و ريمل مشکي است.

.4از اندکي وازلين براي حالت دادن ابروها به سمت بالا استفاده‌کنيد.

5. رژ لبتان را بماليد. رنگ قرمز مات براي شب مناسب است. اگر ترجيح مي‌دهيد از رژ لب روشن استفاده نکنيد، از رنگي استفاده کنيد که اندکي از آنچه به طور معمول به کار مي‌بريد، تيره‌تر باشد. ابتدا با مداد لب، خط لب بکشيد و پس از ماليدن رژ لب با يک دستمال آن را خشک کنيد و لايه دوم را بماليد/منبع:www.arayesh.com