کانتورینگ بینی، یک روش عالی برای کوچک نشان دادن بینی های بزرگ
 کانتورینگ Contouring یکی از جدیدترین متدهای آرایشی برای از بین بردن نواقص صورت است. در این مقاله قصد داریم کانتورینگ Contouring بینی را به شما آموزش دهیم. با کانتورینگ Contouring بینی می توانید بینی بزرگ تان را خوش فرم و کوچک نشان دهید.

کانتورینگ Contouring بینی

کانتورینگ Contouring چیست ؟

 کانتورینگ Contouring برای مدل های مختلف صورت متفاوت است. با کانتورینگ Contouring می توانید لب های کوچک را درشت و قلوه ای و بینی های بزرگ را کوچک و خوش فرم کنید. همچنین می توانید گونه های تان را برجسته و خوش فرم نشان دهید.

ابزار مورد نیاز در کانتورینگ Contouring صورت

کانتورینگ Contouring صورت نیاز به ابزار زیادی ندارد و تنها به چند برس و پد آرایشی ، کانسیلر و کرم های هایلایت صورت نیاز دارید.

در این مقاله قصد داریم نحوه کانتورینگ Contouring بینی را به شما آموزش دهیم. با این متد می توانید بینی بزرگ تان را کوچک و خوش فرم کنید.

آموزش کانتورینگ Contouring بینی

آموزش کانتورینگ Contouring بینی

کانتورینگ Contouring بینی زمان زیادی را از شما نمی گیرد. برای شروع کار باید پوست صورت تان را مانند هر زمانی که می خواهید آرایش کنید، پاکسازی کنید. سپس یک کرم مرطوب کننده و یا یک کرم پودر یا موس صورت هم رنگ پوست تان به صورت تان بزنید.
اگر بینی شما پهن، گوشتی و بزرگ است برای کانتورینگ Contouring نیاز به به یک کرم یا مداد هایلایت و یک کرم کانتورینگ تیره تر دارید.
مانند تصویر بالا با مداد هایلایت یک خط پهن روی استخوان بینی تان بکشید . سپس با مداد کانتورینگ که از مداد هایلایت تیره تر است، دو طرف استخوان بینی تان دو خط کشیده و در انتهای بینی به هم وصل کنید.
با قلموی متوسط خط های تیره و روشن را در هم محو کنید، تا جایی که مرزی بین خط ها دیده نشود.
در انتها ار پالت کانتورینگ مقدار کمی از روشن ترین رنگ را برداشته و به آرامی روی استخوان بینی تان بکشید.. اگر احساس می کنید هنوز مرزی بین خط ها وجود دارد مجدد با قلمو آن را محو کنید.
کار تمام شد، خواهید دید با یک کار 10 دقیقه ای بینی بزرگ تان به یکبینی خوش فرم تبدیل شده است.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : کانتورینگ لب، یک ترفند فوق العاده زیبایی که هر خانمی باید بداند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آموزش کانتورینگ صورت، بهترین ترفند برای یک آرایش شیک و باکلاس

اگر می خواهید بیشتر بدانید : همه چیز درباره کانسیلر و نحوه استفاده از آن !


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ