اگرموهای صاف ولخت و بسیارکم پشتی دارید و البته از یکنواختی آنها خسته شده اید و به د نبال راهی برای پر پشت وخوش حالت نشان دادن آنها هستید از چندین راهکار مفیدی که برای شما در نظر گرفته ایم یکی را انتخاب کنید :
اگر از موهای صاف و یکدست و بی حالت خود خسته شدید و می خواهید طوری آنها را درست کنید که پر پشت وحجیم تربه نظر برسند بهتراست به چندین راهکار پیشنهادی که برای چنین موهایی در نظر گرفته ایم توجه کنید، شاید از بین آنها یکی را برای این منظور انتخاب نمایید:

1- موها را فر یا ویو کنید که این خود در پر پشت نشان دادن آنها بسیار موثر است فقط به این نکته توجه داشته باشید که پس از فر و ویو کردن، هم آنهارا تقویت کنید و هم به توصیه های پس از فر کردن که توسط آرایشگرتان به شما داده می شود عمل کنید.



حتی موهای خیلی کوتاه :





2- موها را به یک سمت و یکطرفه درست کنید.


 
3-اگر هم دوست ندارید همه ی موها را به یک سمت بریزید می توانید تنها جلوی موها را ازقسمت وسط سر به سمت پیشانی کج درست کنید.





4- به جای فر یا ویو کامل موها می توانید فقط موها راازپایین، چند سانت مانده به ریشه ویو یا فر کاملا درشت  کنید که بسیار شیک تر وزیبا ترهم خواهد بود.


 



5- موها را رنگ، هایلات یا مش کنید که گاهی و البته در بیشتر مواقع یک عمل شیمیایی باعث ضخیم و محکم تر شدن موهای ضعیف و نازک خواهد شد و در نتیجه موهای شما را پرپشت تر نشان خواهد داد.



6- اگر هم در حال تقویت کردن موها با مواد طبیعی یا داروهایی هستید که پزشک برایتان تجویز کرده می توانید در مهمانی ها از کلاه وروسری های شاد وخوشرنگ استفاده کنید.








7- از عینک آفتابی به جای تل برای عقب وبالا زدن جلوی موها استفاده کنید که این کار نیز موهای شما را پرپشت تر وحجیم تر نشان می دهد .






تهیه وتدوین: گروه سبک زندگی سیمرغ-زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی :
تصاویری از جدیدترین شینیون های سال!
آموزش کوتاهی مو توسط خودتان
 انواع رنگساژ مخصوص موهای بلوند
معجونی گیاهی برای رفع لکه های صورت و جوشهای بدن
چگونه پوست را در زمان خواب آلوده بودن، شاداب نمایید