همه نرم کننده های ویتامینه باید رطوبت لازم و درخشش را به مو ببخشند، اما گاهی انتخاب نرم کننده مناسب و خوب پروسه آزمایش و خطاست
 
نوشته شده توسط: جولی نپ
همه نرم کننده های ویتامینه باید رطوبت لازم و درخشش را به مو ببخشند، اما گاهی انتخاب نرم کننده مناسب و خوب پروسه آزمایش و خطاست. اما در ادامه نکات کلیدی در زمینه خرید این محصول را مطالعه خواهید کرد.

اولا، باید بر اساس نوع موی خود، نرم کننده بخرید.
باید یک نرم کننده رطوبت کافی برای از بین بردن خشکی و مجعدی موها داشته باشد. اگر موی شما نرم و لخت است، اصلا از این نوع نرم کننده استفاده نکنید. در عوض، از نوع حجیم ساز مو تهیه نمایید. اگر موی خود را رنگ می زنید از نوع مناسب برای موهای رنگ شده استفاده کنید تا مو خوش حالت شود. اگر هم موی شما نرمال است، نوع مناسب برای موهای معمولی بخرید.

دوما، ترکیبات آن را بخوانید.
اگر در ترکیبات آن الکل وجود دارد، از خرید آن صرفنظر کنید، در غیر این صورت موی خود را خشک تر خواهید کرد. بر عکس پروتئین موجود در این محصولات مو را بهتر، سالم تر و پر حجم تر می سازد. کراتین، اسیدهای آمینه و پروتئین های هیدرولیزه از دیگر مواد مهم می باشند. اگر قیمت محصول برای شما مهم است، اول بار از نوع ارزان تر بخرید. شاید تمایل داشته باشید برای زیبا سازی موی خود نرم کننده ای قوی تهیه کنید. اما حتما نوع مو و مقدار هزینه خود را در نظر بگیرید.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ - مترجم:مرضیه سادات موسوی
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
آرایش عروسهای محجبه هماهنگ با رنگ پوشش مو
انواع خط ریش مخصوص پسران و آقایان (تصویری)
چگونه رنگ مویی درخشان و براق داشته باشیم!
راز هایی برای رنگ موی فوق العاده
راهنمایی برای دختر خانم هایی که پوست خوبی ندارند