نکات ساده و راحت زیر برای تابستان فوق العاده است. اگر می خواهید جذاب به نظر برسید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

 

1- آرایش کنید
راههایی برای اینکه جذاب به نظر برسید
همه افراد وقتی آرایش می کنند زیبا به نظر می رسند. مثلا می توانید از کرم پودر، ریمل، سایه و لوازم آرایش های دیگری استفاده کنید.  سعی کنید یک خط چشم از قسمت مرکزی چشمتان به قسمت بیرون بکشید و تا قسمت گوشه چشمتان آن را ادامه دهید.


2- موهایتان را ببافید
راههایی برای اینکه جذاب به نظر برسید
بله اگر موهایتان کمی بلند باشد می توانید ببافید. اما زیاد برای بافتن موهایتان وقت نگذارید و موهایتان را مرتب و منظم نکنید. آنچه که باعث می شود موهای بافته شده شما امروزی و مدرن به نظر برسد همین نامنظمی و نامرتبی آن است. قبل از اینکه موهایتان را ببافید آنها را شانه نکنید. فقط با انگشتانتان دستی به آن بکشید. موهایتان را تقسیم کنید سپس آنهایی را که تقسیم کرده اید پشت گوشتان بگذارید و شروع به بافتن کنید. کمی موهایتان را به هم ریخته کنید. هرچه نامنظم تر باشد بهتر است.اگر همه موهایتان را یک گیس باف کنید بسیار قدیمی و سنتی است.
 
 
3- لباسهای باز بپوشید مخصوصا لباسهایی که پشت ندارد
این لباسها بسیار جذاب هستند اما اگر کمرتان جوش و آکنه دارد این کار را نکنید. اول به پزشک مراجعه کنید تا آن را درمان کند. اگر این نوع لباس را انتخاب می کنید سعی کنید قسمت پشت آن تا پایین کمرتان باز باشد.
 
 
4- لاک بنفش
راههایی برای اینکه جذاب به نظر برسید
این رنگِ تابستان 2010 تقریبا به همه می آید. شما نیازی نیست که از خودتان بپرسید یعنی من با این رنگ زیبا به نظر می رسم یا خیر؟ شما می توانید رنگ بنفش کم رنگ را روی انگشتان دستتان امتحان کنید و برای انگشتان پاهایتان بنفش تیره تر را انتخاب کنید.
 
 
5- آرایش بسیار ملایم
راههایی برای اینکه جذاب به نظر برسید
تقریبا آرایش نکردن جسارت و شهامت می خواهد. اما همین ساده بودن به اندازه کافی شما را جذاب می کند.
با یک کرم ملایم شروع کنید که اگر رنگهای دیگری روی آن اضافه شد آرایش تان مشخص شود. سپس گونه ها و لبها را آرایش ملایمی کنید. برای اینکه آرایش گونه و لبهایتان ملایم باشد می توانید با انگشت مقداری از رژلبتان را روی گونه هایتان بزنید. با زدن ریمل به مژه های بالای چشمهایتان آرایش را تمام کنید.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ -مترجم مینا کوهیکار
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 
 نحوه هماهنگی سایه چشم با رنگ رژ لب!
مرحله به مرحله با یک آرایش نامزدی (تصویری)
طرز كشیدن خط چشم
فنون آرایش با بابی براون!
اکستنشن مژگان چیست ؟