خدمات قانونی مهاجرت در شرکتی با مدیریت بهترین کارآفرین کشور
شرکت افق بین‌الملل یاسمین، با نام تجاری الست گروپ، به عنوان شرکتی معتبر در ارائه مشاوره شغلی در سراسر جهان معروف است.

بهترین مشاوره‌های مهاجرتی را از الست گروپ بخواهید



این برند حوزه مهاجرت و گردشگری که عضو انجمن صنفی مدیران مراکز دانش‌بنیان نیز هست، هدف ارائه و ساماندهی شیوه‌های متفاوتی از مهاجرت را پی‌گیری می‌کند که با شیوه های سنتی و مرسومی که شرکت های مهاجرتی در سال های گذشته، به کار می بسته اند تفاوت عمده ای دارد.

مهدی ورقائی، که به دلیل نوع نگاه منحصر به فرد خود در این شرکت، موفق به کسب رتبه بهترین کارآفرین برتر کشوری کشور شد، معماری تازه ای برای ارتقای کمی و کیفی مشاوره‌های مهاجرتی را سرلوحه کار خود قرار داده است که هدف آن تعریف تازه ای از مهاجرت است که گفتمان تازه ای را در این حوزه ایجاد کرده است.

شرکت تحت ریاست این کارآفرین برجسته ایرانی، با رویکردی تخصصی به برخی از حوزه های مهاجرتی مانند کشور آلمان، در ارائه مشاوره‌های تخصصی مهاجرتی برای آن گروه از مهاجرانی که پتانسیل های لازم را برای انتخاب یک زندگی بهتر دارند و این مسیر را برای خود انتخاب کرده اند، شیوه های علمی دانش بنیان را ملاک عمل خود قرار داده است.
گفتمان تازه مهدی ورقایی موسس و رئیس هیئت مدیره و همکارانش در شرکت «افق بین الملل یاسمین» با نام تجاری «الست گروپ» باعث شده است که مقوله مهاجرت از یک ماهیت اجباری و از سر ناچاری به فرایندی هدفمند تغییر هویت دهد.

این رویکرد نشان از توسعه نگاهی دارد که شامل حال افراد زبده ای می‌شود که در یک رشته مهارت کافی برای زندگی در کشوری چون آلمان و کانادا دارند. یعنی نیروهای کار با مشاوره‌های کارشناسان الست‌گروپ، برای کسب تجربه‌های موفق‌تر به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند، اما هیچ‌گاه قصد ترک دائمی کشور خود را ندارند و مهاجرت هدفمند آن ها به معنای ترک وطن به شیوه های شناخته شده و با احساسات مشابه گذشته نیست و منظور مهاجرت معکوس در این امر می باشد.

یکی از دلایل انتخاب مهدی ورقایی به عنوان کارآفرین برتر کشوری این است که مجموعه الست گروپ با مطالعات پی‌گیر و توجه به نیازهای مهاجرتی، زنجیره‌ای از ارتباط نیروهای کار اقصی‌نقاط جهان را ایجاد کرده است. ورقایی با این طرح توانسته است که هر جویای کار در هر نقطه از جهان را به فراخور معلومات خود به سمت مقاصدی که به مهارت های وی نیاز دارد، هدایت کند.

ورقایی با اعتقاد به این اصل که در زندگی امروز دیگر هیچ فاصله‌ای در ایجاد ارتباط با جهانی دیگر وجود ندارد، همه دانش و پتانسیل مجموعه خود را به عنوان یک کارآفرین برتر به کار گرفته و الست گروپ را به معتبرترین شرکت امین برای همگان تبدیل کرده و ادبیات مرسوم در پیرامون مهاجرت دچار تحولی اساسی و مثبت کرده است.

بررسی فعالیت‌های الست گروپ و فعالیت های مهدی ورقایی نشان می‌دهد که گروه داوری انتخاب برترین کارآفرین کشور، حرکتی مسئولانه و آگاهانه بوده است؛ زیرا این مدیر موفق تاکنون خدمات متنوعی در خصوص جاب‌آفر و اعزام نیروی کار به بسیاری از کشورهای دیگر را به بهترین نحو به سرانجام رسانده و کارنامه درخشانی در این زمینه برای شرکت «افق بین الملل یاسمین» با برند «الست» برجای گذاشته است.

گروه تخصصی الست گروپ، با تکیه بر دانش روز و کنکاش همه‌جانبه در زمینه بهترین نوع از مهاجرت کاری، نیروهای کار ماهر را در زمینه تخصصی خود راهنمایی کرده و به آرزوهای بلند پروازانه خود می‌رسانند.

این شرکت که دارای مجوزهای لازم نیز می باشد، مشاوره در همه زمینه‌های فعالیتی همچون ورزشی، تحصیلی، توریست درمانی، سرمایه‌گذاری در زمینه‌های متعدد، کارآفرینی و کاریابی را در دستور کار خود دارد.

مهدی ورقایی، دارنده رتبه برترین کارآفرین کشوری و همچنین مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی خارجی با شماره ثبت ۱۲۱۱۷۳ و زیرمجموعه‌اش، کارشناسانه‌ترین مشاوره‌ها را به متقاضیان مهاجرت ارائه می‌دهند. این مشاوره‌ها که در قالب حضوری، تلفنی و تماس واتس‌اپ میسر است، در همان نشست‌های اولیه، راه‌های اصولی انتخاب مسیر درست مهاجرت را در اختیار متقاضیان می‌گذارند که نتیجه‌ای درخور به دنبال خواهد داشت.

مهدی ورقایی، کارآفرین برتر کشور در دهمین نکوداشت سراسری کارآفرینان کشور، هدف از ایجاد سازوکاری مطمئن در روند مهاجرت‌های کاری را، جلوگیری از هدر رفت نیروهای مستعد جویای کار عنوان می‌کند و می‌گوید: «یکی از کارهایی که ما همواره در شرکتمان انجام داده‌ایم، خلاقیت در امر مهاجرت و ایجاد راهکارهای کاریابی موفق در سراسر جهان است.»

مهدی ورقایی تاکید می کند:‌ «ما افتخار این را داریم که در بیش از یکصد کشور دنیا، ارتباط ایجاد کرده ایم و در زمینه‌هایی چون همکاری و معرفی نیرو به شرکت و موسسات تحصیلی، کاریابی بیـن‌المللی، آکادمی‌های فوتبال، مراکز درمانی و مراکز معتبر درمانی جهان، نیروی فعال و ماهر معرفی کنیم.»

دارنده رتبه برترین کارآفرین کشور در دهمین نکوداشت سراسری کارآفرینان، ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه الست گروپ بتواند در آینده‌ای نزدیک، به موفقیت های بیشتری در پوشش مناسبات قانونی مهاجرتی دست پیدا کند.

شما در صورتی که قصد دریافت مشاوره تخصصی دارید، می توانید از طریق گزینه ثبت نام اقدام و با عضویت در سایت و اپلیکیشن این شرکت بین‌المللی،  به‌صورت نامحدود مشاوره دریافت کنید و از تمامی خدمات مشاوره الست گروپ بهره‌مند شوید.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: alastgroup.com