15 کار پر سود و پردرآمد
مهارت در سر و کله زدن با اعداد می تواند برای راه اندازی یک کسب و کار پر سود بسیار مفید باشد حسابداری و امور مالیاتی با ۱۸.۴٪ سود بالاترین جایگاه را در لیست پر سود ترین کسب و کار هاست

پس از آن مشاوره املاک با ۱۵.۳٪ ، وکالت با ۱۴.۵٪ و مطب های پزشکی با ۱۳٪ در این لیست قرار دارند. یک سرویس مجموعه تحلیلگر مالی که حاشیه ی سود بیش از ۱۶۰۰۰ کسب و کار کوچک را (که درآمدشان کمتر از ۱۰ میلیون دلار است) در ماه های سپتامبر ۲۰۱۴ تا آگست ۲۰۱۴ بررسی کرده است. میانگین سود این کسب و کار ها در این زمان ۷.۲٪ بوده است. چه چیز موجب سود دهی این کسب و کار هاست؟ اول اینکه آن ها بر اساس سرمایه ی انسانی گردانده می شوند.

جنا ویور، تحلیلگر sagework می گوید: بسیار معمول است که سرویس های صنعتی در لیست سودده ترین کسب و کار های موجود پیدا شوند چرا که هزینه ی غیر تولیدی و هزینه ی ابتدایی کمی دارند. شما می توانید بسیاری از این کسب و کارها را در خانه ی خود شروع کنید.

البته سودآوری مهم ترین دغدغه ی یک کار آفرین نیست، دیگر دغدغه ها شامل این است که آیا کسب و کار با مهارت های وی مطابق است؟ چه تمرینات و مجوزهایی برای این کسب و کار لازم است؟ و کسب و کار در برابر یک عقب نشینی و پسرفت چگونه عمل خواهد کرد؟ تمام این ها برای شروع لازم و ضروریست.

  بیشتر بدانید : 7 پیشنهاد شغلی جهت کار در منزل برای خانم ها

اینجا لیستی از ۱۵ تا از پر سود ترین کسب و کار ها و حاشیه ی سود آن ها را برایتان آورده ایم

‫1. حسابداری، امور مالیاتی، کتابداری و سرویس های شرکتی ۱۸.۴٪

صنعت حسابداری همواره در صدر جدول ماست. مهم نیست وضعیت اقتصادی تا چه حد خراب باشد، همه به یک حسابدار نیاز دارند. این صنعت هزینه های غیر تولیدی پایین و مشتریان همیشگی دارد.

2. مدیریت شرکت ها و موسسات بازرگانی ۱۵.۵٪

این صنعت تنها به یک دفتر شخصی کوچک وابسته به بانک ها و هلدینگ ها احتیاج دارد. چند تا از معروف ترین هلدینگ ها عبارتند از Berlkshire Hathaway و Icahn Enterprises‪.

‬ 3. کسب و کار دفاتر مشاوره املاک ۱۵.۱۹٪

با اینکه بازار کار مشاوران املاک به سلامت اقتصاد جامعه بستگی دارد، مشاوران املاک به هزینه ی راه اندازی پایینی نیاز دارند و تمام آنچه که شما برای شروع کار خود به آن احتیاج دارید، چند کارمند مشاوره املاک و یک مجوز کارگزاری است.

4.  اجاره ی خودرو و تجهیزات سفری ۱۴.۵۵٪

با اقتصاد در حال رشد، مردم ممکن است بیشتر از خودرو های اجاره ای و سرویس هایی مانند Zipcar و Hertz استفاده کنند.

5.  وکالت ۱۴.۴۸٪

هر کسی که تا به حال یک وکیل استخدام کرده می داند که آن ها ارزان نیستند. وکالت همانند حسابداری از هزینه ی تولیدی پایینی برخوردار است. هرچند این کسب و کار نه تنها وکلا بلکه کارمندان اسناد رسمی، افسران توافق و برخی از مشاوران املاک را نیز شامل می شود.

6. دندانپزشکی ۱۴.۴۱٪

دندانپزشکی همانند پزشکی از تیمار بیماران سود می برد و در حالی که تجهیزات پزشکی می تواند بسیار گران باشد، این مهارت می تواند همزمان به چند بیمار در حال خدمات دهی باشد و همچنین بسیار درآمد زاست است.

7. تولید، انتقال و پخش برق ۱۴.۰۲٪

کمپانی های کوچک و خصوصی ای که علاوه بر تامین برق روزانه ی شما با انرژی هیدروالکتریکی و خورشیدی و اتمی هم سروکار دارد.

15 کار پر سود و پردرآمد
15 کار پر سود و پردرآمد

8.  اجاره دهی ۱۴.۰۱٪

صاحبان املاک نشان داده اند که درآمد حاصل از اجاره دادن زمین های مسکونی و غیر مسکونی بیشتر از مخارج خرید آنها است.

9.  مراکز کاروری های سلامتی ۱۳.۳٪

این مقوله بسیار مشابه به پزشکی ست. طرح سرشماری ای میان متخصصان کایروپراکتیک و اپتومتریک و بیماری های روانی و پدیاتریس هاست.

10. مطب های پزشکی ۱۳.۰۱٪

برای پزشک شدن شما به سال ها تحصیل و تمرین، مدرک و راهی برای پرداخت وام دانشجوییتان احتیاج دارید. هرچند پزشکان نیاز بسیار کمی به هزینه های تولیدی دارند و همیشه مشتریان زیادی برای آن ها در دسترس است.

11.  اجاره ی تجهیزات صنعتی و تبلیغاتی ۱۲.۵۸٪

اجاره دادن کار سودده ای است. این کسب و کار هم تماما اجاره ی تجهیزات تبلیغاتی و صنعتی است.

12. سازمان های خیریه ۱۲.۴۱٪

به یاد داشته باشید که یک سازمان غیر سود ده لزوما هدفش این نیست که سود دهی نداشته باشد، بلکه بسته به این است که درآمد خود را میان جه کسانی تقسیم کند. به جای اینکه سود خود را میان سهام داران تقسیم کند تمام آن صرف اهداف بشر دوستانه خواهد شد.

13.  مدیریت و مشاور خدمات تکنیکی و علمی ۱۲.۰۵٪

تعدادی از کسب و کار هایی که مشمول این دسته می شوند عبارتند از مدیریت ها یا مشاورانی شامل منابع انسانی، مشکلات بازاریابی یا زیست محیطی.

14. سرویس های متخصص طراحی ۱۱.۴٪

کسب و کار کوچکی که در طراحی داخلی، صنعتی و گرافیکی تخصص دارد. چرا که عملکرد کسب و کارها با طراحی آن ها گره خورده است.

15. دفاتر سرویس های اداری

این کسب و کار های اداری ساقه ی اصلی کسب و کار ها در سراسر صنعت هستند (از صنعت خوراکی گرفته تا مطب های دکتر) و سرویس روزانه ی اداری را تامین می کنند. از جمله نگهداری رکورد ها و برنامه های اقتصادی و اداره ی دخل و خرج.


بیشتر بدانید : پر درآمد ترین شغل های ایران را بشناسید

بیشتر بدانید : 5 کار پردرآمد مخصوص خانم ها در ایران

بیشتر بدانید : شغل های خانگی پردرآمد را بشناسید

بیشتر بدانید : مشاغل خانگی پردرآمد در ایران

بیشتر بدانید : خلاقیت یک کارگر روستایی ایرانی که میلیاردر شد!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : barsam.ir