پراید تولید میکنیم چون از ما میخرند
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تصریح کرد: بحث از رده خارج شدن پراید وجود ندارد و تا زمانی که تقاضا وجود دارد و می توان تاییدیه استاندارد را گرفت، پراید تولید می شود و نمی توان به تقاضای بازار پاسخ نداد.

تا زمانی که تقاضا وجود دارد، پراید تولید می‌شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید دارد که سازمان استاندارد اختیاری درباره ورود و خروج خودرو از خط تولید ندارد.مهدی جمالی در واکنش به اظهارات رییس سازمان استاندارد مبنی بر توقف خط تولید چند خودروی غیراستاندارد، گفت: سازمان استاندارد ورود و خروج خودرو از خط تولید را اعلام نمی کند، بلکه استانداردهای آن را تعیین می کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودروی پراید از تمامی استانداردهای کنونی عبور می کند، افزود: خودروی پراید با ارتقای یا از استانداردهای آتی عبور می کند، یا اگر نتوانست تاییدیه استاندارد را بگیرد، ظاهرا شماره گذاری می کند.

 سال 96 حدود 22 درصد تولیدات سایپا پراید است

جمالی ادامه داد:90 درصد محصولات سایپا در سال 89 پراید بوده است، که در سال 95 به 34 درصد محصولات سایپا رسیده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده که در سال 96 حدود 22 درصد تولیدات سایپا پراید باشد، یادآور شد:برنامه ریزی صحیحی طراحی شده که با توجه به تقاضای بازار  و وضعیت استاندارد تولید محصولات مدیریت شود.

تا زمانی که تقاضا وجود دارد، پراید تولید می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تصریح کرد:بحث از رده خارج شدن پراید وجود ندارد و تا زمانی که تقاضا وجود دارد و می توان تاییدیه استاندارد را گرفت، پراید تولید می شود  و نمی توان به تقاضای بازار پاسخ نداد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت