فروش فوق‌ العاده دو محصول سایپا از سه‌ شنبه آغاز می شود
گروه صنعتی سایپا، طرح جدید فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد

طرح جدید فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفته جاری (۴ بهمن ماه) طرح فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک را در برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران برگزار کند.

این طرح برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) اجرایی می‌شود.

▪️متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه (۴ بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانی سه روز فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت‌ کنند.

فروش فوق‌ العاده دو محصول سایپا از سه‌ شنبه آغاز می شود

گفتنی است که از آخرین طرح اجرا شده توسط این گروه خودروسازی (پیش‌فروش چهار محصول) که اخیراً اجرا شد، سایپا تصمیم گرفت که به منظور تخصیص خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی را برای متقاضیان عادی تعریف کند.

جهت تعریف حساب وکالتی‌، مشتریان بایستی به شعب یکی از بانک‌های تجارت، ملت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین یا رفاه مراجعه حضوری داشته باشند؛ در صورتی که مشتریان حساب بانک تجارت یا حساب بانک ملی دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت یا سایت بانک ملی به صورت آنلاین در این خصوص اقدام کنند.

تاکید می‌شود که در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت‌نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت‌نام باقی می‌ماند.

همچنین لازم به ذکر است که متقاضیان طرح جوانی نیازی به حساب وکالتی ندارند و تنها متقاضیان عادی نیازمند تعریف حساب وکالتی و واریز وجه خودرو به این حساب تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه هستند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir