فهرست آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران
عموم فایل‌های زیرقیمت در بازار مسکن پایتخت مربوط به واحدهای با سن بنای بیش از ۱۰ سال است که گزینه‌های مناسبی برای کسانی که قصد تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود با اولویت خرید واحد مسکونی بزرگ‌تر را دارند، به‌شمار می‌روند.

فایل‌های زیرقیمت در بازار مسکن پایتخت

بسیاری از آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در تهران از امکاناتی نظیر پارکینگ کافی به تعداد واحدها برخوردار نیستند. این آپارتمان‌ها بعضا از نماهای بسیار قدیمی که ظاهر آنها معرف سن بنا بوده برخوردار هستند و همین موارد امتیازهای منفی برای ملک محسوب می‌شود و روی قیمت اثرگذار است. از طرفی برخی از واحدهای کهنه‌ساز بدون اینکه بازسازی شوند، برای فروش عرضه می‌شوند و در نتیجه با هزینه تعمیرات اعم از تعویض کابینت، کفپوش، شیرآلات و بعضا حتی تعویض در و پنجره همراه هستند.

 وجود یک یا چند مورد از این عوامل در یک ملک می‌تواند کاهش قیمت پیشنهادی ملک را به دنبال داشته باشد. در این بین فقدان آسانسور شاید اصلی‌ترین عامل افت قیمت برخی از آپارتمان‌های کهنه‌ساز محسوب می‌شود. البته آپارتمان‌های زیر ۱۰ سال و حتی نوساز زیر قیمت نیز در موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی وجود دارد. صرف‌نظر از واحدهای اندکی که در مالکیت افراد «پول‌لازم» است و به این خاطر زیر قیمت عرضه می‌شود، برخی از آپارتمان‌های کم‌سن به دلیل اشکال در نقشه یا فقدان نور کافی زیر قیمت فایل شده‌اند.

1467669_243.jpg

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: اقتصاد ایران آنلاین