سکه ۵ هزار ریالی رونمایی شد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: سکه یادبود 5 هزار ریالی به مناسبت پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.

رونمایی از سکه یادبود 5 هزار ریالی به مناسبت پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: سکه یادبود 5 هزار ریالی به مناسبت پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.

یاسر فلاح، در خصوص رونمایی از سکه 5 هزار ریالی در مراسم سالگرد 50 سالگی بازار سرمایه، گفت: با ابتکار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و همراهی بانک مرکزی سکه یاد بود 5 هزار ریالی به مناسبت 50 سالگی بازار سرمایه ضرب شده و فردا در مراسمی از این سکه رونمایی می شود.

سکه ۵ هزار ریالی رونمایی شد

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، در ادامه افزود: این گونه اقدامات نشان از نقش موثر و با اهمیت بازار سرمایه در رشد اقتصاد کشور است.

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در انتها خاطر نشان کرد: مراسم پنجاهمین سالگرد بازار سرمایه فردا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و برخی مسئولین بلند پایه نظام در سالن اجلاس سران برگزار می شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: صدا و سیما