آخرین وضعیت پروژه های مسکن ملی و مهر
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تعیین‌تکلیف واحدهای مسکن ملی در شهر پرند خبر داد و بر تلاش برای اتمام مسکن مهر پرند در زمان‌بندی مقرر، تاکید کرد.

طرح اقدام ملی مسکن ۲۶ هزار واحد است


حبیب‌الله طاهرخانی با اشاره به اینکه سهمیه پرند در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲۶ هزار واحد است، گفت: در پرند در بخش‌های مختلف طرح اقدام ملی، کار در حال انجام است. بخشی مربوط به متقاضیان ثبت‌نامی بوده است که نزدیک به ۵۵۰۰ نفر واجد شرایط انتخاب شدند که کار آن‌ها آغاز شده است. تعداد ۳۸۳۲ واحد نیز مربوط به انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد کل نیروهای مسلح است که در محدوده ۱۳۰ هکتاری است و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، بخشی از پروژه اقدام ملی مسکن در شهر پرند در ارتباط با مشارکت بخش خصوصی است که تعداد واحدهای آن حدود ۳ هزار واحد است و عملیات اجرای آن واحدهای طرح اقدام ملی مسکن نیز آغاز شده است.

طاهرخانی در خصوص مسکن مهر شهر پرند نیز با یادآوری این مطلب که سهمیه پرند برای طرح مسکن مهر ۹۰ هزار واحد بوده است از اتمام کار عملیات ساختمانی واحدهای مسکونی مهر پرند خبر داد و افزود: عملیات ساختمانی واحدهای مسکونی مهر پرند به اتمام رسیده و تنها تعداد اندکی باقی‌مانده است که در تلاش هستیم تا پایان دولت دوازدهم آن واحدها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهیم.

وی از جمله اقدامات مهم شرکت عمران شهرهای جدید را در خصوص مسکن مهر، تأمین سرانه‌ها و خدمات در شهرهای جدید برشمرد و ایجاد فضاهای سبز، احداث مدارس و مراکز بهداشت و همچنین تسهیل در تردد و ارتباط شهرهای جدید را با شهرهای پیرامون از نکات مثبت عنوان کرد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com