جنایتی خاموش
عاملان یك جنایت خاموش كه با توطئه ای زنانه رخ داده است در تجسس های پلیس تویسركان به دام افتادند


به گزارش افکارنیوز به نقل از ایران، رئیس پلیس تویسركان در خصوص دو جنایت در ماه های قبل با تشریح چگونگی این حوادث، گفت: یك جسد در ماه گذشته متعلق به مردی گمشده از شهر ملایر بوده كه در محدوده حوزه كلانتری ۱۱ با خودروی سوخته قربانی حوالی روستای دارانی كشف شده است.

وی افزود: با همكاری پلیس استان و صرف ۲ هزار و ۶۰۰ ساعت كار و انجام اقدامات كنترلی و پیگیری های مداوم نظارتی قاتل كه مردی معتاد و ملایری بود، شناسایی شد و با صحنه سازی جنایت جزییات قتل را فاش كرد.

سرهنگ كاظمی در رابطه با چگونگی قتل جوان تویسركانی در دی ماه اظهار داشت: در پی اختلاف خانوادگی مرد جوان و همچنین ارتباط خانوادگی و دوستانه با مردی آشنا در مدت زمانی طولانی این قتل رخ داده و عاملان جنایت با همفكری یكدیگر تصمیم به قتل وی گرفته اند.

رئیس پلیس تویسركان اضافه كرد: قاتل با دسیسه و ترفندی قربانی را به بیرون از شهر انتقال داده و در آنجا وی را به قتل رسانده كه با ورود پلیس به ماجرا در ساعت اولیه مقصر اصلی دستگیر شد.

وی ادامه داد: قاتل پس از فراری شدن از منطقه با اقدامات پلیسی پس از چند مرحله عملیات ویژه با هماهنگی خانواده، روز ۲۹ دی ماه دستگیر شده و به این قتل با همدستی همسر قربانی اعتراف كرد. فرد سوم نیز كه در بستن پای قربانی با قاتل همكاری داشت دستگیر و روانه زندان شد


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: afkarnews.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد برای لایحه بودجه
فرار همسر پادشاه عربستان به لندن
راز جسد آویزان از پل فاش شد
رایزنی با ایران برای تعیین تاریخ و مکان مذاکرات 1+5 ادامه دارد
طرح استخدامی دولت به كجا رسید؟