فردی که مادرش را کشت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری مردی خبر داد که مادرش را با ضربات چاقوی آشپزخانه از پای درآورده بود.


سرهنگ افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر فوق، عنوان کرد: در اولین روز بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری در شهریار ازطریق پیام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاع منجر به قتل در منزلی مسکونی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری با حضور در صحنه حادثه با پیکر خونین زنی حدودا 60 ساله روبرو شدند که با ضربات متعدد جسمی برنده به قتل رسیده بود، گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که این فرد پیش از به قتل رسیدن با پسر33 ساله‌اش به نام ابوالفضل دچار درگیری شده بود.

افتخاری با بیان اینکه بررسی کارآگاهان نشان داد که ابوالفضل مدتی است که به مواد روانگردان شیشه اعتیاد دارد، گفت: تحقیقات ماموران پلیس نشان داد که ابوالفضل و مادرش (صغری) سابقه درگیری لفظی بر سر مسائل مربوط به تامین مواد پسرش داشتند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهریار با بیان اینکه با به دست آوردن این سرنخ، دستگیری متهم متواری در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت، گفت: پس از چند ساعت عملیات فنی و پلیسی سرانجام ابوالفضل دستگیر و به قتل مادرش با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ابوالفضل در اعترافات خود نیز به سابقه درگیری و اختلافات لفظی با مادرش بر سر اعتیاد وی اشاره کرد، گفت: وی عنوان کرد که در روز حادثه پس از استعمال مواد مخدر (شیشه) به منزل مادرش رفته و در آنجا بر سر موضوعی کوچک اختلاف و دچار درگیری لفظی می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه این فرد در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که به دلیل استعمال شیشه در حالت طبیعی نبوده گفت: این فرد معترف شد که به دلیل عصبانیت به سمت آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقویی به زندگی مادر خود پایان داده است.

به گفته وی متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
قتل پیرمرد 80 ساله در بازداشتگاه
واردات طلا با ارز مبادله‌ای منتفی شد
تعويق در مذاكره ايران و 1+5 در حد يك ايده و هنوز نهايي نشده است
سخنگوی پوتین: موافق موضع آمریکا درباره ایران هستیم
ارائه VPN قانونی در کشور/ متقاضیان می توانند بزودی ثبت نام کنند