مجازات قتل خواهر
مرد جوان که به خاطر سوءظن خواهر خود را به قتل رسانده بود، با درخواست شوهرخواهرش به قصاص محکوم شد.


به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده محمد رسول 25 ساله متهم است در جریان یک درگیری در تیرماه سال گذشته خواهر 26 ساله خود به نام شکوفه را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.

مرد جوان در جلسه محاکمه اش که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد در دفاع از خود گفت: قبول دارم خواهرم را به قتل رسانده ام. دامادمان از 7 سال قبل به خاطر اعتیاد و مواد مخدر در زندان بود. در این مدت از دوستان و آشنایان شنیدم که خواهرم با افراد غریبه ارتباط پنهانی دارد این موضوع خیلی آزارم می داد. چند بار با شکوفه صحبت کرده و از او خواستم دست از این کارها بردارد اما او در جواب می گفت زندگی من به خودم مربوط است.

متهم درباره روز حادثه نیز گفت: آن روز به خانه خواهرم رفته بودم. پس از خوردن صبحانه شوهرخواهرم برای انجام کاری از شهرقدس به سمت تهران حرکت کرد حدود ساعت 8 صبح، خواهرزاده ام نیز برای خرید از خانه خارج شد. در یک لحظه تصمیم گرفتم برای حفظ آبرو خواهرم را بکشم. شکوفه در حال جارو کردن خانه بود که چاقویی از آشپزخانه برداشته و از پشت سر چند ضربه به او زدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و با توجه به درخواست همسر مقتول به عنوان قیم دخترش، متهم به قصاص محکوم شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
یارانه نقدی بهمن ماه قابل برداشت شد
جزییات اجرای طرح "تبلت دانش‌آموزی"/ نحوه ورود تبلت‌های دانش‌آموزی به کلاس‌ها
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
یارانه عیدانه دولت و مجلس به مردم/ هر خانواده 360 تا 416 هزار تومان
شرایط تغییر نام و نام خانوادگی دارای معانی ناپسند