دو مرد كه متهم هستند در دو پرونده جداگانه دو زن را در كاشان به قتل رسانده‌اند، بازداشت شدند و به جرم خودشان اقرار كردند.

سرهنگ منوچهر صفايي، فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان كاشان با اعلام اين خبر گفت: رسيدگي به اين پرونده از صبح روز چهار شنبه ۱۳ دي ماه همزمان با اعلام مفقودي زن ۴۵ ساله‌اي در دستور كار مأموران قرار گرفت.

بررسي‌هاي اوليه نشان داد، زن ميانسال ساعت ۸ و ۴۰ دقيقه صبح از خانه‌شان در فاز دوم شهرك ناجي‌آباد خارج شده و به خانه بازنگشته است. در تحقيقات بعدي مشخص شد، زن گمشده قبل از خارج شدند از منزل گفته بود كه بعد از رساندن فرزندش به دبستان براي پاك كردن سبزي به خانه خواهرش مي‌رود. مأموران بعد از به دست آوردن اين اطلاعات، تحقيقات خود را روي خانه خواهر شخص گمشده متمركز كردند.

تااينكه موفق به كشف لنگه كفش وي در اين خانه شدند. وي افزود: با كشف اين سرنخ، پليس شوهر‌خواهر وي را به عنوان مظنون مورد بازجويي قرار داد. متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل خواهر زنش گفت: بعد از اينكه مقتول را به خانه‌ام بردم، او را خفه كردم و جسدش را به خانه‌اي در شهرك ۲۲ بهمن انتقال دادم. وي ادامه داد: من جسد را در چاه فاضلاب انداختم و بعد به عنوان فرد ناشناسي با خانواده‌اش تماس گرفتم و ادعا كردم كه او را گروگان گرفته‌ام و براي آزادي وي، مبلغ ۲۰۰ ميليون تومان پول خواستم اما توسط پليس دستگير شدم.

فرمانده نيروي انتظامي كاشان در ادامه درباره قتل دومين زن كاشاني گفت: اين زن ۳۸ ساله در ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۲۲ دي‌ ماه به قصد فيزيوتراپي از منزل خارج مي‌شود و ديگر به خانه برنمي‌گردد. با طرح اين شكايت، مأموران پليس تحقيقات گسترده‌اي را براي پيدا كردن زن جوان آغاز كردند تا اينكه بررسي‌ها نشان داد وي آخرين بار روبه‌روي خانه پدر و مادرش ديده شده است.

مأموران در تحقيقات بعدي دريافتند همزمان با گمشدن اين زن، مستأجر پدر وي مقداري طلا به صورت مخفيانه در بازار فروخته است. بدين ترتيب كارآگاهان مستأجر را مورد بازجويي قرار دادند. وي ابتدا منكر جنايت شد اما وقتي با شواهد روبه‌رو شد، به قتل زن جوان اعتراف كرد. متهم گفت: من مستأجر پدر وي بودم و دو ماه پيش خانه مقتول را نقاشي كردم. من مقتول را به يك كارگاه در يكي از خيابان‌ها بردم و آنجا او را خفه كردم. بعد از حادثه، جسدش را در اطراف شهرك ۲۲ بهمن رها كردم.
سرهنگ منوچهر صفايي گفت كه تحقيقات بيشتر درباره دو پرونده همچنان ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: arshnews.ir


مطالب داغ سایر بخشها
قول بانک مرکزی برای تامین بودجه وام ازدواج
رهبر: "بگم بگم"شیوه غیراخلاقی آقای احمدی نژاد است
دفتر رئیس جمهور بیانیه صادر کرد
قتل یک کودک به خاطر تردید در دوشیزگی/ عکس
دلیل مخالفت مجلس با فاز دوم هدفمندی