سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دیواره محل یک گودبرداری در شمال پایتخت و محبوس‌شدن یک کارگر در زیرآوار خبرداد.

ایسنا:سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه ریزش‌آوار در ساعت 11:52 به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه 36 و 6 به همراه گروه نجات از سوی ستادفرماندهی به محل حادثه واقع در انتهای دارآباد، مقابل مسجد اعزام شدند.

ملکی ادامه داد:‌ آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که دیواره محل گودبرداری ساختمان در حال ساخت، به علت نامعلومی ریزش کرد و یکی از کارگران نیز در این محل محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدامات خود برای یافتن کارگر را آغاز کرده‌اند، اظهارکرد: عملیات آتش‌نشانان برای خارج‌کردن این کارگر همچنان ادامه دارد.

به گفته ملکی، سایر کارگران مشغول به کار در این پروژه ساختمانی به محض احساس خطر از محل فرار کرده‌ و جان خود را نجات داده‌اند.

وی مساحت این زمین را حدود 800 مترمربع اعلام کرد و گفت: پس از اتمام عملیات تحقیقات کارشناسان برای بررسی اصولی یا غیراصولی بودن محل گودبرداری آغاز خواهد شد.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
 "کمک معیشتی به اقشار کم‌ در‌آمد"ماحصل جلسه دولت و مجلس
قیمت پایه پراید بیش از ۲۰ میلیون!
از«بگم بگم» های سیاسی تا به جان خریدن نقدها
محکومیت «سعید عابدینی» شهروند آمریکایی - ایرانی‌ به 8 سال حبس
تكذیب دیدار موتلفه با اصلاح طلبان