فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری پنج نفر از اعضای یک خانواده که با انگیزه انتقام جویی فردی را ربوده و قصد آتش زدن وی را داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیروس فتحی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمهای عملیاتی پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی شهرستان پیشوا اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: طی تحقیقات میدانی از شاهد ماجرا، مشخص شد، چند نفر ناشناس با توسل به زور و خشونت فرد ربوده شده به نام "حسن" را هنگام کار در مزرعه سوار یک دستگاه خودروی پراید کرده و بعد از ضرب و شتم، وی را به محل نامعلومی منتقل کرده اند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه فرد ربوده شده دارای پرونده قضایی مفاسد اجتماعی در پلیس است، تصریح کرد: با روشن شدن این موضوع، فرضیه انتقام گیری به دلیل سوابق فرد مذکور قوت گرفت و مأموران با انجام روند پی جویی کاملاً پنهان، علمی و مستند به یافته های تحقیقاتی در کمتر از یک ساعت دست یافته و توانستند گروهی پنج نفره از اعضای یک خانواده را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این راستا با شگردهای خاص پلیسی محل اختفای آدم ربایان در حاشیه شهر شناسایی و هنگامی که متهمان قصد آتش زدن فرد ربوده شده را داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ضمن هشدار به هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مزاحمت توسط اراذل و اوباش و قانون شکنان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
رابین هود اسلامی دیگر جواب نمی‌دهد
مذاکرات ایران و آژانس؛ فنی یا سیاسی؟
پیامک صفر شدن خلافی خودرو دروغ بود
احمدی نژاد دار و ندار اصولگرایان را می خواهد
آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران