رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک گفت: عوامل این یگان با تشدید اقدامات گشت زنی خود در محدوده حوزه استحفاظی در تلاشند از جان و مال هموطنان محافظت نمایند.

سرهنگ نظری پور در ادامه اظهار داشت: در این خصوص عوامل گشت در حین گشت زنی در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که در یکی از خیابان ها متوجه جوانی شدند که یک کارتن بسیار بزرگ را بر روی پشت خود به سختی حمل می کند.

وی در ادامه اذعان داشت: مأموران با تجربه این کلانتری با توجه به مشکوک شدن به این فرد جهت بررسی موضوع به فرد نزدیک شدند.

متهم با رویت مامورین کارتن را بر زمین گذاشته و قصد متواری شدن را داشت که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در نهایت متهم در حالی که قصد تسلیم شدن نداشت توسط پلیس زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ نظری پور تاکید کرد: در بررسی کارتن بر جای مانده یک دستگاه ال ای دی ۲۳ اینچ، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ریسیور، یک دستگاه دی وی دی و چند عدد گوشی همراه و تلفن خانگی به همراه یک قبضه چاقو کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به انتقال متهم به مقر و بازجویی های اولیه خاطر نشان کرد: متهم که خود را به هویت ابوالفضل ۲۰ ساله معرفی نمود معترف شد که این وسایل را از خانه زن دایی خود که به ویلای خود در شمال رفته بود به سرقت برده است.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: afkarnews.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
وعده متکی درباره بحث شیرین سنگال!
راز جسد یخ​ زده پیرزن در زیرزمین​
ارائه پهنای باند رایگان برای ترافیک اینترنت داخل کشور
پاسخ محصولی به آیت الله یزدی: ملاک دین شراکت در قدرت نیست
افزایش قیمت مسکن مهر بیش از سقف مصوب دولت/ آقای وزیر! رسیدگی کنید