به آتش کشیدن همسرم
مرد معتادی که پنج سال قبل همسرش را از پا درآورده بود با اعلام رضایت پدر و مادرزنش از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت .


ساعت 4بامداد 28 آبان 86 اهالی محله ای  در شهریار با شنیدن صدای فریادهای زن 30 ساله ای به نام "اکرم" سراسیمه به کوچه دویدند.

آنها در کمال ناباوری با پیکر نیمه جان وی روبه رو شدند.همسایه ها بلافاصله زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند ،این در حالی بود که  وی بریده بریده گفت : شوهرش مدتی پس از ترک مواد مخدرقصد مصرف "کراک " داشته است که وی برای ترساندن همسرش مقداری نفت روی خود ریخته تا او را از مصرف مواد منصرف کند، اما شوهر  عصبانی با روشن کردن فندک وی را به آتش کشیده و فرار کرده است .

بدین ترتیب پس از مرگ زن جوان و دستگیری شوهرش ،مرد زندانی در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «نورالله عزیز محمدی»محاکمه و به قصاص محکوم شد.

پس از یک سال مذاکره سرانجام همزمان با ایام میلاد پیامبر اسلام (ص)خانواده مقتول از مجازات دامادشان اعلام گذشت کرده و رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند.

با رضایت اولیای دم پرونده برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم در دفاع از خود گفت : اکرم همسرم دومم بود. او بچه دار نمی شد و می خواست بچه یکی از اقوام را به فرزندخواندگی قبول کند . بر سر این موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه به خاطر خوردن قرص حالت عادی نداشتم. دوباره با هم درگیر شدیم. او روی خودش بنزین ریخت و گفت مرا بکش که من هم کبریت کشیدم.


قضات دادگاه پس از محاکمه مرد همسرکش او را به هفت سال زندان محکوم کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
متکی در رختکن تیم ملی کشتی: مثل عرصه‌های دیگر آمریکا را خاک کردید
معرفی 10 شهر برتر فناوری دنيا
رکود در بازار خودرو بعد از افزایش قیمت‌ها
کشوری با بیشترین مسافرت داخلی در جهان
طرح تازه آمريكا برای تحريم ايران