قربانی برادر شیشه ای
مرد شیشه ای وقتی با مخالفت خواهرش برای پرداخت هزینه موادمخدر روبه رو شد او را باضربه های چاقو کشت.


 ساعت ۱۰ صبح سه شنبه قتل زن میانسالی به قاضی موحدی راد، بازپرس جنایی مشهد اطلاع داده شد.

تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد زن ۵۲ ساله‌ای به نام نسرین روبه رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد، این زن در حالی که با فریاد درخواست کمک می‌کرد به کوچه آمده بود که برادرش با ضربه‌های چاقو او را در مقابل چشمان همسایه‌ها کشت.

عامل جنایت سپس از سوی اهالی دستگیر شده بود. یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: امروز صبح متوجه های زنی از کوچه شدم که با داد و فریاد درخواست کمک می کرد.خودم را به کوچه رساندم. زن میانسال در حالیکه غرق در خون بود در خیابان می دوید و مردی چاقو به دست او را تهدید می کرد. مرد وقتی به مقتول رسید او را با ضربه های چاقو به قتل رساند و از محل گریخت. به تعقیب او پرداختیم. متهم به قتل از ترس به داخل مغازه ای رفت که در آنجا او را دستگیر کردیم.

بررسی های پلیسی نشان داد، متهم به قتل به دلیل اعتیاد به شیشه از همسرش جدا شده و مدتی بود که نزد خواهرش زندگی می کرد. او در ابتدا با طرح ادعاهای واهی گفت: امروز خواهرم را به شکل شیطان دیده و به تعقیب او پرداختم. صدایی به من می گفت شیطان را بکش.

متهم در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و گفت: روز حادثه برای تهیه موادمخدر پول لازم داشتم. چندبار از نسرین خواستم که به من پول بدهد اما او مخالفت می‌کرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و چاقویی را از آشپزخانه برداشتم. ابتدا ضربه‌ای به سرش زدم. خواهرم سراسیمه به کوچه آمد و درخواست کمک کرد. به تعقیبش پرداخته و او را با ضربه‌های دیگر به قتل رساندم.

متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی از سوی بازپرس جنایی روانه زندان شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
 ادعای دسترسی به شیشه در ۵ دقیقه کذب است!
سقوط قیمتها در بازار خودرو ادامه دارد/ دلالان از بازار خودرو می‌روند؟
خرازی: 1+5 موضوع هسته‌یی ایران را از حالت امنیتی خارج کند
5 کشته در غرق شدن یک رستوران شناور در بغداد
کاهش نرخ همه قراردادهای آتی سکه