رابطه دختر جوان با شوهرخواهر
عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پدری، دختر ۳۰ ساله و دانشجوی خود را به دلیل داشتن رابطه نامشروع با همسر دختر دیگرش به قتل رساند.

عیسی هاتفی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل عمد توسط کلانتری ۱۱ به هویت خانم «ف – ع» ۳۰ ساله (مجرد ـ دانشجو) توسط پدرش به هویت «ب .ع » در یکی از محلات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

هاتفی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات مقتضی معمول انجام شده که در پی آن متهم «پ ـ ن» (داماد) منکر قضیه شده ولی با تحقیقات فنی محلی صورت گرفته وی فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی و قلدر و زورگو و غیرمتعارف اعلام شده و از طرفی ماموران اعزامی به تبریز از منزل مقتوله عکس متهم «پ ـ ن » را به همراه یک بطری مشروب و آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر مبنای تحقیقات به عمل آمده احراز شد که بدون اطلاع خانواده مقتول، متهم «پ-ن» برای وی منزل اجاره کرده و خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده قضایی برای انجام اقدامات بعدی به مقامات قضایی معرفی شدند


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
جزئیات برگزاری دو نشست ویژه مزدی/ تعیین حداقل مزد 92
صالحی: پیشنهاد اخیرآمریکا متفاوت است
رقابت مثلث‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
تاثیر "آرگو" بر روابط آمریکا و ایران/ ساخت "پنجه شكسته" درباره لانه جاسوسي
ادعای دسترسی به شیشه در ۵ دقیقه کذب است!