تجاوزدسته‌ جمعی
این سه پلیس در عصر روز هشتم نوامبر پس از اینکه از من خواستند پاسپورت خود را ارائه و به بهانه اینکه اصل مدرک را همراهم ندارم، من را دستگیر و به پاسگاه پلیس بردند.


 سه پلیس مالزیایی ۲۱، ۲۵ و ۳۳ ساله در دادگاه متهم به تجاوز دسته جمعی به یک زن ۲۵ ساله اندونزیایی در یک باشگاه پلیس در ابتدای ماه جاری شدند.

این پرونده به شدت خشم مردم مالزی، بویژه زنان و کشور همسایه آنها اندونزی را برانگیخته واندونزی نیز اجرای عدالت در مورد این قربانی ۲۵ ساله را خواستار شده است.

دادگاه محلی در ایالت پنانگ، واقع در شمال مالزی در ابتدا این سه افسر را از اتهام تجاوز تبرئه کرده بود، اما دادگاه امروز پس از بررسی مجدد پرونده و اظهارات قربانی آنها را متهم کرد.

قربانی در دادگاه گفت: این سه پلیس در عصر روز هشتم نوامبر پس از اینکه از من خواستند پاسپورت خود را ارائه و به بهانه اینکه اصل مدرک را همراهم ندارم، من را دستگیر و به پاسگاه پلیس بردند.

وی ادامه داد: در کلانتری از آنها خواهش کردم که من را فورا آزاد کنند و در ازاء حاضرم به آنها پول بدهم، اما وقتی دیدند پول زیادی ندارم، در یکی از اطاق‌های آنجا به من تجاوز کردند.

براساس گزارش وب سایت بی‌کیامصر، سه متهم پس از حادثه، زن را به خانه‌اش منتقل و وی را تهدید می‌کنند که ماجرا را برای کسی بازگو نکند.

مالزی کشوری است که همیشه حقوق زنان در آن رعایت شده است،‌ اما در سا‌ل‌های اخیر چندین مورد سوء استفاده از زنان، بویژه زنان اندونزیایی دیده شده و این مهم خشم و نگرانی فعالان حقوق زنان را در این کشور به همراه داشته است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shariyan.com


مطالب داغ سایر بخشها:
آغاز سومین جلسه دادگاه کهریزک
پایان بارش‌ها/ تهران گرم می‌شود
متن دفاعیات مرتضوی در دادگاه کهریزک
بیانیه اتحادیه عرب دخالت در امور داخلی ایران و فاقد ارزش است
محسن رضایی: در انتخابات 88 تخلف شد نه تقلب