در پي وقوع نزاع دسته جمعي که به خاطر ايجاد مزاحمت براي زن جوان در مشهد رخ داد يک نفر با ضربات چاقو به قتل رسيد و ۲تن ديگر نيز مجروح شدند.

تابناک:شب جمعه گذشته زن جواني براي خريد به فروشگاهي در بولوار طبرسي رفت در اين هنگام چند جوان که کنار خيابان ايستاده بودند به «متلک گويي» پرداختند. اين زن وقتي به منزل بازگشت ماجراي ايجاد مزاحمت را به همسرش گفت. همسر اين زن نيز که عصباني شده بود با برادرانش تماس گرفت. دقايقي بعد آن ها به محلي که براي زن جوان مزاحمت ايجاد شده بود رفتند و با چند جوان درگير شدند.

در اين ميان فرد ۲۸ساله اي به نام «غ- ت» با ۲ ضربه چاقو که به ناحيه شکم و پشتش اصابت کرد نقش بر زمين شد و به دليل شدت خونريزي جان سپرد. در اين درگيري ۲تن ديگر نيز بر اثر اصابت ضربه چماق و چاقو مجروح شدند. اين گزارش حاکي است: با فرار ضاربان از محل وقوع نزاع، شهروندان با پليس ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفتند. ماموران اورژانس که بلافاصله خود را به محل درگيري رسانده بودند ۲ جوان مجروح را به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد منتقل کردند که آنان در بيمارستان بستري شدند. از سوي ديگر، ماموران انتظامي نيز با اطلاع از قتل جوان ۲۸ساله، موضوع را به قاضي ويژه قتل عمد گزارش کردند.

به دستور مقام قضايي، گروهي از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي و گروه بررسي صحنه جرم عازم محل جنايت شدند و بدين ترتيب، يک پرونده جنايي در برابر مقام قضايي و کارآگاهان پليس آگاهي گشوده شد. کارآگاهان که با دستورات ويژه قاضي موحدي راد عمليات دستگيري متهمان را آغاز کرده بودند موفق شدند شبانه ۲تن از متهمان اين پرونده جنايي را دستگير کنند.

بنابراين گزارش، در حالي که عمليات کارآگاهان دايره قتل پليس آگاهي با نظارت مستقيم سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) براي دستگيري ديگر متهمان اين پرونده ادامه داشت،صبح روز گذشته نيز يکي از افراد تحت تعقيب خود را به پليس آگاهي معرفي کرد و مورد بازجويي قرار گرفت.

خبر مرتبط- ۸تن بازداشت شدند

اطلاعات دريافتي درباره اين پرونده حاکي از آن است که تاکنون ۸تن از متهمان و عوامل مرتبط با اين پرونده در بازداشت به سر مي برند. با انتقال جسد مقتول به پزشکي قانوني، تحقيقات کارآگاهان براي کشف زواياي پنهان اين پرونده جنايي همچنان ادامه دارد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
گزارشی از آخرین شرایط مسکن ویژه
الهام: به مشایی "نشان فرهنگ" اعطا می شود/ احمدی نژاد مانند بنی صدر نیست
برگزاری مراسم یادبود چاوز فردا در تهران
یارانه نان دوبرابر می‌شود
اولویت شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو