این مادر و کودک در یک چادر در اطراف روستای مرتضی‌گرد زندگی می‌کردند که به علت مصرف بیش از حد مواد توسط مادر، چادر آتش و در نهایت کودک هفت‌ماهه دچار سوختگی شدید شد.
 
 مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ری با اشاره به سوختگی و اعتیاد یک نوزارد 7 ماه به مواد مخدر توسط مادرش اظهار داشت: متأسفانه این کودک به دلیل استفاده مادر از مواد مخدر شدیداً به بوی مواد اعتیاد پیدا کرده است.

مژگان جمالی با اشاره به اینکه روز گذشته متوجه شدیم که یک بچه هفت ماهه توسط مادرش دچار سوختگی شده است، اظهار داشت: متأسفانه مادر این کودک به دلیل مصرف مواد مخدر و صنعتی کودک خود را به آتش کشانده بود که البته تحقیقات برای این امر ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: این مادر و کودک در یک چادر در اطراف روستای مرتضی‌گرد زندگی می‌کردند که به علت مصرف بیش از حد مواد توسط مادر، چادر آتش و در نهایت کودک هفت‌ماهه دچار سوختگی شدید شد. نیروهای اورژانس اجتماعی پس از اطلاع اقدامات اولیه را انجام دادند و کودک را از مادر جدا و در نهایت وی را به یکی از بیمارستان‌های تخصصی در شهر تهران ارجاع دادند.
 
مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ری بیان داشت: متأسفانه مرکز طبی تخصصی کودکان از پذیرش کودک ممانعت کرده بود و تأکید داشته است که این کودک باید در بیمارستان مطهری بستری شود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بهزیستی مسئولیت کودک را از طریق پیگیری مراجع قضایی به عهده گرفته است و این در حالی است که مادر وی همچنان در چادر و در همان محدوده مرتضی‌گرد زندگی می‌کند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع : farsnews.com



مطالب داغ سایر بخشها:
احمدی‌نژاد: برخی از ولایت فقیه برای بازی‌های انتخاباتی سوء استفاده می‌کنند
سفرهای استانی باعث معضلات روحی واجتماعی مردم شد/ دولت به فکر سفر استانی نباشد
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین فروردین
عبور از آزادراه تهران – شمال برای عموم آزاد شد
سربازان متاهل نسبت به مجردها چه مزیتی دارند؟